Onderlinge Wedstrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Onderlinge Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 13:49

Het lijkt me hartstikke leuk om wedstrijden te rijden, alleen hebben m'n ouders geen zin om elke zondag mee op concours te gaan en vinden ze een startkaart aanvragen en bij de ponyclub ook nogal duur worden.
Vandaar dat ik graag af en toe een onderlinge wedstrijd wil rijden, gewoon voor de lol dus.
het probleem is alleen dat ik bij familie gestald sta, en ik niet aangesloten ben bij een vereniging of een manege. is het dan wel mogelijk om wedstrijden te rijden (dus kun je je bij stallen in de omgeving opgeven voor onderlinge wedstrijden Verward )
27 Juli heb ik m'n eerste onderlinge wedstrijd bij Stal Sintels, want daar ga ik dan in die week op ponykamp, verder heb ik geen idee waar ik onderlinge wedstrijden kan rijden..

En nog een vraagje; is wedstrijdkleding verplicht bij onderlinge wedstrijd.. want ik heb helaas geen wedstrijdkleding. En zo niet, wat moet je dan aan doen??

Alvast bedankt!

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:26

hoi!
ik heb (had) hetzelfde probleem!!
je kunt wel wedstrijden gaan starten, maar moet je eerst een vereniging zoeken. als je daar dan lid van bent mag je ook meedoen met hun wedstrijden. ik heb inmiddels een vereniging gevonden!
ik geloof niet dat wedstrijdkleding verplicht is hoor! gewoon nette kleding, rijbroek en een blouse ofzo.
enne suc6 bij stal sintels!!!!
nathalie

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 15:41

Bij ons in de omgeving moet je wel lid zijn van een Vereniging/Club en dan kan je daar meedoen met de onderlinge wedstrijden.
En er zijn ook wel wedstrijden waar je wel- en niet federatie kan starten Knipoog

En bij ons is de gewone wedstrijdkleding wel verpicht boven de 18 jaar(clubtrui/lichte broek voor de deelnemers onder de 16/18 jaar)
En een jury van buiten de club.
Het wordt gejureerd door een "gewone" jury van buiten de club.