*~~Kringkampioen!! --> Gelderse!~~*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

*~~Kringkampioen!! --> Gelderse!~~*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 22:49

Haai haai...

Vandaag had ik weer wedstrijd en wel ons eigen concour!!
Het was lekker dichtbij en op een mooie locate en we hadden mooi weer duss wat wil je nog meer Lachen!
Nou ik had smorgens B-dressuur en smiddags B-springen
Het was een selectie wedstrijd en de laatste dus die wou ik graag goed doen want dan kan ik misschien naar de Gelderse want de eerste selectie was niks 9e maar de 2e was ik 1e dus als ik deze nou ook goed deed kan ik naar de gelderse!!! Dus duimen maar !!!

De dressuur:

Nou met losrijden liep ze erg lekker vond ik en toen ik de ring in ging ook nog. De eerste middendraf ging super maar daarna ging het mis:
Ik moest A-X halve volte recht C-X halvr volte rechts, en ik ging daarbij doorzitten, begint de jury te toeteren en zegt Wil je dat even overnieuw doen je moest daarbij lichtrijden Verward ik had echt zoiets van Verward mjaa ik beetje van slag en doe dat overniew maarja toen moest ik daarna afwenden en naar recht ga ik naar links Boos!
njaa goed dat vond ik wel heeel jammer maar verder vond ik dat ze heel fijn liep!!!

Ik het tegen iedereen zeggen van wat die jury zei, en bleek dat dit eigenlijk helemaal niet had gemogen, ze meosten gewoon op de copon zetten dat ik moest lichtrijden en ze mogen daar niet voor toeteren mjaa...
Toen de punten Ik had eigenlijk 172!!! Haha! maar 6 jaaa 6 pnt aftrek dus 166 nou toen is er iemand terug gegaan want vond dat niet kunnen want het mog ook niet zo en toen kreeg ik er toch weer 3 pnt. bij op duss:
toch nog 169 pnt!!!!!! Haha!
Ikke blij want het was natuurlijk selectie!!!

Toen het springen nou losspringen ging wel heel goed en met het parcour 2 balkjes dus jaaa ging ook wel goed Lachen

Toen de prijsuitrijking was ik 1e!!!!! Wihoeee!!! Haha!:D:D:D
en en en:

Ik was kringkampioen!! en mocht naar de GELDERSE WIHOEE :d

Nou hier nog wat foto's helaas van de dressuur alleen maar filmpjes mama had het verkeerde knopje aan staan maar hier van het springen!!

Hallo!!! Tong uitsteken
Afbeelding

Ff. losspringen
Afbeelding

Dit is Dinant onze Instructeur!!! Hij is helaas momenteel geblesseert Verward mjaaa natuurlijk wel op concour om ons te helpen Liev he!!

Afbeelding

Beetje opgefokt!!
Afbeelding

Wel mooi mjaa van achteren he! Mama had weer eens geen mooi plekje uitgezocht gheghe Tong uitsteken
Afbeelding

Te laat
Afbeelding

Ik hier zonder beugel springen Cool en de volgende hindernis dubbel ook nog ghehge maar het ging goed Lachen
Afbeelding

En helaas een balkje!
Afbeelding

Prijsuitrijking en hier kreeg ik een beker voor kringkampioen en een certificaat voor de Gelderse *LOL*
Afbeelding

En ojaa.. hier het bewijs hahah kijk mijn linten en beker collectie!!! Leuk he!! De helemaal rechtse beker is van vandaag met het helemaal linkse oranje lintje Haha!
Afbeelding

Nou dit was het weer !!!!
doei doeiiiiiiiii

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!



Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 22:59

Pasja schreef:
OOH LEUK!!! Je bent 1ste!!! Gefeliciflapstaart!
En een mooie Colectie Knipoog haha
Waarom zonder beugels moest het dan? je vloog wel hoog haha *LOL*


Neeh dah moest nie Tong uitsteken ghehghe
nee, ze kwam niet goed uit en toen jah.. toen verloor ik mijn beugel en kreeg hem niet zo snel terug en toen moest ik maar 3 hindernissen zonderspirngen he

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 09:55

chantal_cs schreef:
Gefeliciteerd!!!! Ik dacht even dat je netzo als mij ook vandaag in Empe had gestart, maar het bleek toch ergens anders te zijn aangezien dit al je 3e selectiewedstrijd was! Voor mij was het namelijk de 2e en ik heb volgende week de 3e selectie!


Jaa.. dankjuhh Haha!

Ja klopt dit was de laatste duss...
Maaruh jij dan heeel veel succes he!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 09:56

Stefanie schreef:
GEFELICITEERD!!!!!!!!! Echt helemaal tof dat je naar de Gelderse mag!!
ik hoop dat ik me ook selecteer, ik heb nu pas 1 selectie gehad en heb
12 Juli de 2e, en 26 Juli de 3e.
Ik sta er ook goed voor ik was 2e in het M springen dus ook Supers!!!


Jaaa tof he vind ik ook Haha!

Ohhh nou zet hem op dan he!!!
Poeh hey M springen Bloos Goed man!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_ontana, Miekies0710, nimbletje, Plonspony, robbie88, schaapie18, Theseus, Unicorn79 en 47 bezoekers