Paard schuldig????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:08

Tja er is toch wel verschil tussen!
Mijn pony heb ik vandaag bij t losrijden ook verschillende keren uitgescholden. Er reed namelijk een hengst op t zelfde stukje als mij, als ik aan het oefenen was met halthouden, want dat doet ze nog niet zo graag, en die hengst kwam langs, zette mevrouw haar benen even wijd. En als ik aan het rijden was ging ze het liefst achter die hengst aan! Héél fijn! Dus mensen die me hebben zien losrijden daar hebben vast en zeker een paar keer gescheld gehoort.. Want soms dan had ik een rustig ontspannen drafje en ineens zag ze die hengst en ging ze er in volle galop op af! Boos!



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:19

Bij mijn pony niet. Dit was de 4e wedstrijd dus alles is sowiezo nog nieuw, spannend, eng, interessant enz enz. En ze is nog jong dus kijkt liever rond dan dat ze lekker aan het werk gaat.
Thuis heb ik er ook geen last van, maar het was dan ook wel een hele knappe hengst. Knipoog
In mn proef hoor je me trouwens ook nog schelden in mn proef. Bloos Normaal doe ik dat dus echt nooit! Maar ze viel terug in stap terwijl ik nog door moest draven. Maar of ik tegen mezelf schold of mn pony, dat weet ik niet meer. Schijnheilig Ik zei alleen best hard "Godver... ARGH!"

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:27

Ja je hebt wel gelijk. Wat ik vooral erg vind, is dat er soms zelfs mensen de ring uitkomen en dan het paard even heel hard slaan/trappen en nog een uur doorrijden omdat ie wat fout gedaan heeft.
Ik vind dat een paard ook zijn mindere dagen mag hebben. Tuurlijk kan t frustrerend zijn.. maarja wij zijn ook wel eens chagrijnig.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:45

Ja precies. Bij mij ligt het ook anders. Ik hbe mn pony zelf ingereden, dus als er een oefening niet goed gaat, wéét ik dat t aan mezelf ligt.. Maar gelukkig is mn pony nog jong en heb ik 2 weken terug 134 punten gehad Bloos Maar gewoon dubbel gelegen omdat ze zo vervelend was.
Ik rijd nu nog niet echt voor de punten, meer voor haar ervaring, maar nu beginnen de punten toch te komen. Gelukkig!
Dus mijn pony zou echt never nooit niet op haar kop krijgen als het fout gaat, dan word ik gewoon kwaad op mezelf.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 08:59

Precies. Ik rijd dan wel met zweep maar de enigste tikjes die ik geef zijn de tikjes achter mijn kuit. Haha! En die zijn nog héél zachtjes ook. Knipoog
Wij hebben ook wel eens op wedstrijd gezien dat mensen niet echt wisten hoe ze hun pony nou goed op moesten laden, en de pony dus niet de trailerop ging. Wat ze probeerde, hoofdstel aan, eraan gaan hangen en dan moest die pony er maar op lopen. Hij deed het dus niet (goh..) en ze pakte een houte balk en gingen die pony gewoon de trailer OPSLAAN! Toen dat niet lukte kreeg de pony zelfs klappen op zijn hoofd met de balk.. Wij liepen net met onze hele ponyclub langs, en reken maar dat er een paar leden gewoon tranen in hun ogen kregen en de kleintjes begonnen echt heel hard te huilen. Onze commendant is er toen naartoe gelopen en heeft er wat van gezegd, maar kreeg een grote bek terug want ze wisten echt wel waar ze mee bezig waren!

Zulke mensen zijn geen beesten waard...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44 en 22 bezoekers