waardeloos concours!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

waardeloos concours!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 18:15

vanmdaag had ik concours in Basingerhorn, slechts 25 minuutjes rijden voor mij, maar was er nog nooit geweest! 1e x en niet snel weer Knipoog
1/3 van de deelnemers waren blauw, oftewel onze vereniging! dus als wij er niet waren! was het gewoon geen wedtsrijd geweest!!!! Boos!
ik moest 2x M1 rijden! 1e proef was echt nix! helemaal niet voorwaarts. 2e proef ging wel beter! maar verwacht er gewoon nix van! want ik haal steeds maar de rond de 149! Boos! oke op een uitzondering na! maar steeds in de 140 is niet echt leuk! en had precies dezelfde jury waar ik vorige week 2e bij werd met maar 147 pnt! hij had tegen mij pa gezegd(wist niet dat ik zijn dochter was hoor)
dat het in Venhuizen WAARDELOOS werd gereden.......en bedankt! Schijnheilig
maar ach.....toen was het wachten en wachten! toen gingen we 4-tal rijden! we hebben 2 4tallen, dus we waren concurrentie van elkaar! we hebben de laatste 5 weken niet geoefend, naja ik niet, want ik was er nooit! dus dat was ook al lekker waardeloos! tobias ging mooi in verzet in de proef! hele proef verkloot voor die andere! oh wat was ie vervelend zeg! naja daarna maar snel naar het springterrein gegaan! ik was samen met een clubgenootje in het M, ze waren al de hee tijd aan het wachten op ons Bloos
maar oke,springen ging wel redelijk! bij hindernis 3 kwam ik niet uit, twijfelde, hield hem in! en daar stonden we dan Haha! oepssssss
stomme fout zeg! kom me zelf wel voor me kop naja wilde niet afgroeten omdat het mijn fout was......dus toen doorgereden! verder was ik helemaal foutloos. was 1e met 1wp erbij!
nou toen was het heeeeeeeeel lang wachten, was blij dat ik geen 2e parcours ging springen!
ik weet niet wat ik van moe punten moet denken..ik had 151 en 153
eigenlijk best tevree omdat ze allebei eens in de 150 liggen! maar had van 1 proef toch wel ff meer verwacht!!!!
maarja het is zo! Tong uitsteken met 4-tal waren we 1e......vooral puntenaftrek door mij Haha! voel me vereerd haha....ga maar lekker reserve!!!!!
de organisatie vond ik echt bagger! zou eigenlijk naar Heiloo gaan! maarja
volgende week lekker naar Andijk! Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 23:04

ey
nou heb je je abonoment op de 140 af gezegt :s :d haha super hoor dat je even goed zoveel punten hebt Tong uitsteken
meschien zie ik je in andijk volgende week !
maar k moet daar namenlijjk niet rijden aleen men zusje Boos!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 11:26

oh waarom rijd je niet?!
ja ik hoop nu in de 150 te blijven hangen haha

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:59

vandaag moesten er 2 stalgenoten starten en vond het een erg leuk concours,was de 1e keer dat dit werd georganiseerd dus was nog wel wat rustig,je had mooie grote ruimte om in te rijden en waren ook zat mensen van andere rijverenigingen hoor.
Hebben het erg gezellig gehad en ze wachten nu op de punten,das wel jammer,ze moesten rond 9en starten en pas om 14.30 prijsuitreiking.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 17:37

ja dat zijn de paarden! dat is heel anders als bij de pony's
mijn vriendin was 1e in het L springen bij de paarden en 1e mt het 4-tal!