Mag je met Arabisch volbloed starten bij paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 08:49

AnneOmie schreef:
Nee, de regels van het KNHS waren per 01/01/2003 aangepast werd mij verteld en je mag met je pony niet meer bij de paarden starten.


Uit welke dikke duim komt dat? Ik kan het alleen maar met Fitz eens zijn: zoek een andere vereniging, ik zou hier niet eens voor WILLEN rijden. Scheve mond

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:41

Ik krijg het idee dat het bij jouw rijvereniging geen kwestie is van 'niet aannemen', maar 'niet WILLEN aannemen'. Dat ze er zelfs twee of drie keer voor willen gaan bellen, ongelofelijk. Scheve mond

Hoop voor je dat je terecht kunt bij een vereniging waar ze het wèl waarderen dat jij zo enthousiast bent om je Arabier uit te brengen in de dressuur.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 14:55

Als dat zo was geweest, dan gok ik dat je het allang zou hebben gelezen op Bokt, met daarbij alle protesten die daar dan op zouden zijn gekomen. Knipoog

Ga er maar van uit dat er niets is veranderd. Je hebt nu toch zelf ook van de KNHS te horen gekregen dat je met alles onder de 1.56 bij de paarden mag starten?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:50

Lieke schreef:
Ook onder de 148 mag je bij de paarden starten, volgens mij mag het zelfs nog met een shet als je zou willen Haha!


Dat klopt helemaal, zie ook dit topic: [WD] pony starten bij paarden: antwoord KNHS

Een kennisje van mij rijdt met een Haflinger van 1.36 m in de M2-dressuur bij de paarden, dit is ook totaal geen probleem.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:12

Als ze bang zouden zijn om je valse hoop te geven, dan hadden ze het IMO iets vriendelijker en wat minder beslist kunnen brengen: 'we vragen het eerst na' in plaats van 'dat kan niet'. Maar fijn dat het allemaal toch kan doorgaan! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT, Googlebot, onpaard en 16 bezoekers