Hellup..mijn paard heeft een ijzer verloren!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Hellup..mijn paard heeft een ijzer verloren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 20:43

Daarnet tijdens mijn les verloor hij zijn ijzer! Ik hoop dat de hoefsmid maandagmorgen kan en wil komen...

Anders hoop ik dat er mensen hier op Bokt zijn die (een) hoefsmid zijn of kennen die MAANDAG OF DINSDAG OP ALMELO is..... hoop hoop hoop...

Weet iemand of er sowieso op Almelo een hoefsmid daar aan het werk is en heeft iemand ervaring met hoe dit dan op Almelo in zijn werk gaat??? Wellicht wel een wachtlijstje aldaar.

Toch hoop ik van harte nu al met iemand wat af te kunnen spreken..

O.V. want misschien leest mijn (zeer geliefde....) hoefsmid dit oproepje c.q. mijn sms-je wel VOOR maandag?????

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:02

Ik zag vandaag bij de stallen een bordje hoefsmid staan, dus als het goed is is de hoefsmid aanwezig op het concour!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:16

er is een hoefsmid op het terrein aanwezig... waar weet ik niet precies, maar hij is er wel.
vanmorgen met de dressuur viel namelijk iemand uit omdat haar pony een ijzer verloren was... maar een uurtje later kon ze alweer rijden.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 23:32

Yes, Yes, Yes!!!! Ik ben blij dat er duidelijk dus een hoefsmid aan het werk is... Hoop toch ook nog steeds v.t.v. al een afspraak met een hoefsmid te kunnen maken.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:52

Probeer anders even via de organisatie het nummer van die hoefsmid aldaar te achterhalen. Dan kun je (mocht je eigen smid geen tijd meer hebben) deze smid even bellen om een afspraak te maken op het terrein Lachen

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 22:11

Dank voor je advies! Organisatie is telefonisch niet te bereiken...wat wel voor te stellen is hoor! Ik hoop ze morgenochtend wel weer te kunnen bellen en dan inderdaad even een afspraak te maken....