Saaie startcoupon.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Saaie startcoupon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 08:59

Gister had ik ook wedstrijd in Aarle-Rixtel.
Was een zeer mooi terrein, en was goed georganiseerd, vond ik ten minste.

Emeraldo zag er super mooi uit (met dank aan mijn zusje en Merel!!) hij had zich 's nachts gelukkig niet vies gemaakt, nog eventjes snel de borstels erover en de kalkoenen erin gedraaid en kijken bij de juri auto's. Je kon gewoon gaan rijden, en als je zin had kon je de ring in, dus ben ik maar meteen gaan zadelen.
Losrijden ging in het begin niet zo goed, hij liep op allerlei andere dingen te letten, en niet echt op mij. Later ging het wel goed, lekker voorwaarts (waar we altijd moeite mee hebben) en hij liep ook lekker over zijn rug.
Toen gingen we de ring maar in. De juri gaf het teken dat we konden beginnen. A-X binnenkomen, groeten. De juri was nog gezellig aan het kletsen met iemand die buiten de auto stond. Naja, toch maar gegroet en aangereden, hij had er niks van gezien!!! Verder vond ik het wel redelijk gaan.
Toen moest mijn zusje nog rijden, en daarna hebben we Emeraldo naar huis gebracht. Ik was toch wel benieuwd wat voor punt ik voor de eerste keer groeten had.
Gelukkig was de uitslag er precies op de vermelde tijd, 151 punten (in de M1), en ergens onderaan in het lijstje, de laatste tijd weet ik nooit meer wat ik kan verwachten, maarja....
Toen de startcoupons opgehaald. Ik had bijna alleen maar 6en (ook voor de eerste keer groeten Frusty ), 2x een 7 en dan nog 7x een 5. Ik had een 7 voor 4 sec stilstaan, en 4 passen achterwaarts. Bij die 4 sec bleef hij niet stilstaan, toch een 7? Tja, zoals ik al zei, ik snap het de laatste tijd niet meer zo goed, denk ik goed, denken de juri's minder, denk ik minder, denken de juri's goed... AARGHHHH
Over twee weken heb ik weer wedstrijd (Liessel), en we zullen zien hoe het gaat.... (Ik hoop slecht, want dan denkt de juri misschien wel hmmm dat is een geode!!! *LOL* *LOL* *LOL* )

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 09:11

hahah uhmm daar ja....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 09:17

Oh gelukkig, ben ik niet de enige die het een beetje vreemd vond...

Maar als hij een onderdeel niet had gezien, gaf hij dan maar gewoon een punt? Of schreef jij maar op wat jij dacht? Of hoe moet je zoiets nou oplossen? Is ook niet makkelijk voor jou lijkt me....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 09:24

Je weet het nooit bij een juri, ik heb ook weleens gezien dat de schrijfster punten gaf.....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 08:06

Normaal heb ik daar ook niet zo vee last van. Emeraldo ziet er mooi uit, en heeft goede papieren. Ze zeggen wel ooit dat vosjes een nadeel hebben, maar dat valt volgens mij wel mee.....

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 08:11

Ja dat is waar, ze mogen best wel ooit wat meer schrijven... Soms lees ik op bokt ook dat de juri na de proef nog even wil praten met de ruiter. Dat heb ik hier nog nooit mee gemaakt, zou ik ook wel willen!!!

PS Nathalie, ben jij ook in Liessel de 22ste?

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 11:30

Het is een selectie/kringwedstrijd...

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers