Hoe´st gegaan in Hattem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Hoe´st gegaan in Hattem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 12:16

Hoe hebben jullie afgelopen maandag of zaterdag gereden in Hattem? En vond je het leuk? Wat vonden jullie van de organisatie? En de rubrieken op het hoofdterrein?

Ik heb maandag meegedaan met Mercurius in de L2 dressuur. Het ging eigenlij kbest goed. Hij was wel niet in topvorm maar ok Haha! . ´k Had 148 en 164 punten. In de ene ring was heel hoog gejureerd want ik had nog niet eens een prijs Party!!
´s Middags heb ik dus (als Marleruiter) meegeholpen bij het secretariaat. Was best hectisch. Vooral op het eind van de ochtend en middag. Vandaar dat ik vannacht zo goed heb geslapen Dromen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:54

Ik was er met de kleine Hackney Hengst Sunbeam Elite als voorbrenger/groom.

Helaas niet echt hoog geeindigt het arme beest heeft 4 uur op de trailer moeten wachten aangezien de organisatie niet helemaal weet hoe het werkt met het winstpunten systeem bij aangespannen (hackney´s). Hij moest in de grote limiet meelopen terwijl hij nog kleine limiet is Boos! . Toen moest hij ook nog lopen tussen 16 deelnemers ook een beetje erg veel in een kleine ring daardoor kwam hij niet helemaal uit de verf wat normaal geen probleem is voor hem. Later bleek hij ook nog verhoging te hebben wat niet echt normaal was.

Verder mooi concours volgende keer neem ik me paard erbij mee kan ik ook gelijk starten tussendoor.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:24

Ik heb gesprongen in het M springen cat. D/E, het ging super
ik was foutloos dus 2 wintspunten en ik was 2e.

Gister ben ik ook nog wezen kijken bij de paarden, daar
vond ik het Masters springen wel heel GAAF!!!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:09

2 fotootjes van de hackney

Afbeelding

Afbeelding

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:11

Sunbeam is lieV Lovers Leuke foto's Pris, jammer dat t niet zo goed gegaan was met de wedstrijd maar volgende keer beter Lachen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:30

Hoe het in Hattem is gegaan...
Heb mijn verslagje al geplaatst, heb zaterdag gereden, maar ben helaas niet gestart omdat ik een kreupele pony bleek te hebben Boos!
Maandag ben ik wel geweest om iemand te groomen

Wat ik van de organisatie vond... zal het je maar eerlijk zeggen beroerd!
Het terrein etc. zag er allemaal prima uit,
maar het wachten.... iemand die een proef om half 9 gereden heeft, heeft pas om half 1 haar punten... sorry, maar zo moeilijk moet het toch niet zijn om even die punten op te hangen? Dan weet je ook waar je aan toe bent, moet ik wel of niet wachten op de prijsuitrijking etc.
Heb zelf die zaterdag ook een uur of 3 staan wachten op 2 lege coupons ( zoals ik al zei, ben dus niet gestart en wilde wel m'n coupons hebben zodat ik die een volgende keer weer kon gebruiken ) Maar bij de organisatie bleek het te moeilijk te zijn 2 coupons er tussen uit te halen zodat ik ( en mijn kreupele pony) naar huis konden
Ach, er was genoeg te doen dus heb me niet hoeven vervelen in die 3 uur.

Kon iemand anders die coupons dan niet voor jou meenemen? nee, want ik rij bij een nog al kleine verneniging waarvan iedereen al naar huis was!

maandag was het trouwens precies hetzelfde verhaal met die coupons! Ze probeerden alles heel mooi te doen door het allemaal uit te typen, maar het schoot gewoon niet op!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:28

Mijn verslag staat er ook.(obsessions comeback)
Heb ik tegen jou gereden??

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:18

Ik ben zaterdag ook gestart.
Ging wel lekker eigenlijk Haha!.
In ring 6 was ik 1e met 168 Punten in de L2 cat. D/E.
In ring 5 had ik 157 punten.
ging beter dan verwacht! mooi terein daar, beetje ver uit elkaar, maar wel mooi.
en heet dat het was :s

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:25

hallo allemaal.... Ook Dansie en ik zijn afgelopen maandag gestart in Hattem. Op zich vond ik het allemaal erg leuk, ondanks dat mijn proefjes gewoon NIET gingen (145 en 147 punten). Ik heb verder een hele leuke dag gehad, genoten van alle onderdelen!
Over de organisatie kan ik kort zijn, vond ook dat de punten erg lang op zich lieten wachten. Ook vond ik het jammer dat ze toestonden dat paarden ingereden werden door mensen die geen wedstrijd gingen rijden, maargoed, je kunt niet alles hebben!
Het weer was lekker en het master spingen was toch wel heel erg gaaf om te zien... oxer van 1.80, in mijn dromen durf ik daar nog niet eens over heen, hahaha

Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij........

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:30

Ik vond het de B-ringen smiddags echt belachelijk ver weg, en de rosrijmogelijkheid daar was om te huilen, veels te klein, veels te druk en een grote blubberbak.

Vroegah, (duh) wad het veel mooier met de terreinen aan de weg!

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:59

Ja idd, het was bijna onmogelijk om los te rijden.... ;-(
Het werd bijna een voordeel dat de ringen zo ver weg lagen, was je paard teminste nog een beetje ''los''.