Nog nooit zoveel lol gehad tijdens mn proef O:)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Nog nooit zoveel lol gehad tijdens mn proef O:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 19:56

Oh jezus wat was dat erg!
Ik had vandaag dus wedstrijd en ze loopt de laatste tijd echt SUPER dus ging eigenlijk wel voor een winstpunt..
Zaterdag was er viertal-les, met 7 mensen waar ik ook bij zat. Er werden dan dus 4 mensen uitgekozen die in het viertal kwamen, en daar zat ik dus bij...
Dus eerst vanochtend los gaan rijden en dat ging eigenlijk SUPER!! Toen moesten we viertal rijden, was de eerste keer dat ik dat deed maar eigenlijk ging het heel goed. Ik was zelf niet zo tevreden omdat ik het idee had dat ik alles verkeerd/te laat deed enzo. Maar toen we de ring uitkwamen zei iedereen dat het super netjes ging, vooral voor de eerste keer! De dressuurproeven gingen op aanmelding dus ik nog een beetje los gaan rijden en haar weer wakker gemaakt en me aangemeld. Kon meteen de ring in.
Mijn ring lag helemaal achterin en langs de ring lagen allemaal grote rollen prikkeldraad en buizen, waar Camilla dus bang van was. Ach gut Kreeg haar dus heel moeilijk de ring rond!
Op t begin was ze nog heel lekker los enzo, totdat er een pony aan de kletter ging en toen was ik totaal haar aandacht kwijt. Camilla ging ineens heel vreemd doen echt rare dingen, kan het niet uitleggen.. Schijnheilig Waardoor ik dus super hard moest lachen en de slappe lach kreeg. Zat dus helemaal niet meer stevig en t enigste wat ik nog kon was haar een beetje rondsturen!! Toen ze weer ineens ging raar doen viel ik er bijna af omdat ik zo moest lachen!
Echt zo vreemd allemaal! En ik bleef maar zeggen "brave pooooonie" Schijnheilig Nog nooit zoveel lol gehad dus tijdens mijn proef! Echt heel vreemd was het.. Nerd
Toen weer afgezadeld en gewacht... En toen begon de Parade.
Ook nog nooit met Camilla mee gedaan dus was benieuwd, maar ze gedraagde zich SUPER! Lovers Tijdens de parade kwam de prijsuitreiking van de viertallen en ons viertal was 2e! JEUJ! Haha! Heb nu toch een mooie beker en een rood lindje hier staan.
Toen nog even wachten en was eindelijk de prijsuitreiking van de Dressuur. OMG! 134 punten!!! Bloos Ik geloof dat de jury mn proef niet zo grappig vondt, haha. Schijnheilig
Maargoed, ik heb lol gehad en daar gaat het om toch. Knipoog Ben nog steeds trots op m'n ponytje, dit concours was ook heel groot en druk. Zondag hebben we weer wedstrijd en dan 3 dagen les van te voren zodat ik me goed kan voorbereiden. En dan gaan we dán gewoon voor de winst. Schijnheilig



Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 20:30

Hahahaha ja de jury keek me best vreemd aan. Schijnheilig Ik moest zo hard lachen niet gezond gewoon! snap er echt niets van.
Met Robin was ik altijd super serieus en chagrijnig en nu alle 3 de wedstrijden met Camil was ik onder mn proef hartstikke vrolijk, en hbe ik alle 3 de keren een big smile op mn gezicht gehad! Schijnheilig Ownee, behalve de 1e x, want toen gingen we bokkend de ring door... Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 20:32

ReBaTi schreef:
Hahaha, ben benieuwd wat er op je coupon stond!


Niets over het lachen iig! Schijnheilig
Ik had gewoon maar 6 (!) voldoendes, maar bij maar 4 punten stond commentaar.
Gewoon "normale dingen" om t zo maar te zeggen. Knipoog
1 keer tegen de hand.. *goh, zo was ze de hele proef.. Schijnheilig * scheef staan met groeten, onregelmatig (bij een middendraf deed ze helaas een pasje galop) en grote volte niet rond. (nee, ze durfde niet langs het prikkeldraad hahaha)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 21:25

Ik hoop het! Haha. Hopelijk heb ik dan geen enge ring en loopt ze net zo lekker als vandaag bij het losrijden!
Lol hebben we nu in ieder geval genoeg gehad, dus volgende week gaan we serieus. Schijnheilig

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 21:33

BTW, er was wel heel laag gepunt. Nr 1 + 2 hadden namelijk 161 en toen steeds lager, t laagste was 129 geloof ik! Scheve mond

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 21:46

Nee, eigenlijk niet, had ook serieus moeten zijn. Schijnheilig Maargoed, Camilla was zo grappig bezig! *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 10:05

Ja precies. Haha! Ik heb tenminste lol gehad. Tong uitsteken Genoeg voor de aankomende weken dus hopelijk gaan we er dan wel voor. Schijnheilig
Zwelgje, succes zondag! Heel leuk terrein vind ik het, en ook veel ruimte om los te rijden.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 17:20

Nee precies. Haha! Hahaha.
Zondag gaan we dr echt voor, hopelijk gaat het dan goed. Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 12:34

Precies. Haha! Hahaha. Maar nu heb ik wel weer genoeg lol gehad, nu wil ik wel weer eventjes winst rijden. Knipoog

Ja idd erg stom dat die dingen daar lagen.. Ze lagen niet precies langs de ring hoor, aan de andere kant van de sloot. Tussen mn ring en t prikkeldraad zat ongeveer nog 4/5 meter gras, dan een sloot en dan lagen daar gelijk ontzettend grote rollen prikkeldraad en allemaal plasticke buizen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers