Weer wedstrijdverslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Weer wedstrijdverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 15:46

Vandaag voor de verandering ( Tong uitsteken ) weer eens op concours geweest. Het was redelijk in de buurt, hooguit een halfuurtje rijden. Gister al de knotten in gedaan zodat ik vandaag alleen maar de rest moest doen. Dat was nog redelijk veel dus had mijn wekker op 7 uur staan en we zouden om 9 uur vertrekken. Ja hoor je raadt het al, ik had me verslapen... Werd om 10 over 8 wakker. Haar in een knot gedaan, kleren aangedaan en naar stal geraced. Waren alle knotten bijna helemaal uit. Ik een een recordtijd alles proberen te fatsoeneren en hij zag er alsnog weer super uit. Uiteindelijk iets te laat vertrokken maar we waren gelukkig nog vroeg genoeg!

Daar aangekomen proppen ingedraaid en los gaan rijden. Ging voor de verandering ook weer helemaal niet fijn. Ben benieuwd wanneer ik nou toch eens een keer een beetje fatsoenlijk leer rijden maargoed. Proef in gegaan en die ging niet goed en niet slecht, maar hij was iig niet winstpuntwaardig, dat had ik al wel door. Jury gaf geen commentaar. 2e proef toen gaan rijden en eigenlijk hetzelfde verhaal als de eerste. Deze jury gaf wel commentaar en dat klonk toch wel weer leuk. "Het is een hele mooie pony en je rijdt hem heel eerlijk. Dat was een heel fijn gezicht. Je moet er hard aan werken om de nageeflijkheid goed voor elkaar te krijgen, maar met de juiste begeleiding ga je heel ver komen." Nou, dat was wel leuk om te horen, maar ik was gewoon absoluut niet tevreden, het was gewoon geen goede proef, we kunnen gewoon beter.

Even de punten afgewacht en het klopte wel. 154 en 159. Ik ben er weer helemaal niet tevreden mee, maarja, je kan niet alles hebben. Stond veel commentaar dus ik weet waar ik aan moet werken, maarja, kan maar beter gaan postzegels verzamelen... Knipoog

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:49

Lol, postzegels verzamelen, leuk, doe ik mee Knipoog Maar niet zo negatief hoor. Lekker door oefenen, geduld, dan komt het allemaal goed Lachen Succes met je volgende wedstrijd! Wanneer moet je weer? Lachen

Knuff! Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-03 15:50

Weet nog niet wanner, nog niks gepland, eerst maar op vakantie enzo. Maarja, ik hoopte dat ik na de vakantie L2 zou kunnen, maar helaas..

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:07

Nou je hebt wel weer een wintpunt! Hoelang had je geen wedstrijden gereden dan?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 08:14

Idd toch een wp! Volgende keer beter. Hoe zit het nu met je instructie, krijg je wel goede begeleiding? Ik mis alle ponyclubverslagjes van je *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 08:49

geeft toch niet dat het deze keer slecht ging?
hoe meer comentaar je hebt gehad hoe meer je weet waar je nou pricies op moet letten, toch?
veel succes de volgende keer!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:52

Nou je had iedere geval eenkeer winst, dus zo beroert zou het er wel niet uitgezien hebben Haha!. veel succes nmet je volgende wedstrijden

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:41

misschien is dammen iets Haha!
maar 159 valt toch mee? iig weer een wp erbij!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 00:28

Hé, geef de moed niet op joh! Jij en Danny zijn een leuk stel, geef het wat tijd zou ik zeggen, dan komt het vanzelf!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:03

Nou, ik zou in mijn handen knijpen als ik 159 punten in een L-proefje zou rijden Knipoog Tuurlijk kan er dan nog heel veel beter, maar slecht is het echt niet!!! Succes