eerste wedstrijd! weesp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

eerste wedstrijd! weesp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:41

Zondag 15 juni heb ik mijn eerste officiel wedstrijd met mijn pony tussen de paarden. Zijn er nog meer mensen die dan naar Weesp gaan? Verder ga ik 6 juli naar hilversum, 27 juli naar Huizen en ik wil me opgeven voor blaricum 16 augustus. Zijn er nog meer mensen die daar gaan starten. Mij herken je gelijk: zwarte (door de zon bruin/oranje) pony in de B tussen de paarden.
Groetjes mandy

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:54

Ik ga niet, maar ik wens je wel errug veel succes! Haha!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 13:57

27 juli kom ik in Huizen waarschijnlijk wel even kijken! Haha! 15 juni ben ik in almelo, anders was ik ook gekomen.
FF oftopic: wie is de vader van jouw pony?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 21:42

alvast heel veel succes

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 13:31

Badant voor de succeswensen!!! De vader van mijn pony is Rusty en die is weer van kantje's Sjonny.Mijn pony is een new forest van 1.40 dus een echte pony en niet een half paard zoal de meeste pony's die tussen de paarden starten. ik ben dus erg benieuwd naar het commentaar dat ik krijg. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden......

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:07

ik ga er ook niet heen,
maar ik wens je heel veel succes.
laat nog wel even horen wat het geworden is he Haha!

Pomski

Berichten: 694
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:43

He Man, Spannend he.
Ik ben er de 15e natuurlijk ook, en ga zeker ff kijken.
Weet je je starttijd al?????
Ik iid nog niet.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:04

spannund....
en wel dapper hoor, met zo'n kleine pony tussen de paarden!!
heel veel succes toegewenst alvast!!

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 12:16

ik geloof wel dat mijn pony een stuk dapperder is dan dat ik ben.......Ik hoop het in ieder geval wel. Maar ik denk altijd maar aan de gouden tip: BLIJVEN LACHEN Haha! . Je staat toch behoorlijk voor l*l als jem et zo'n ukkepuk alle kanten op vliegt. Ik laat zeker even weten hoe het gegaan is. ben echt benieuwd naar de uitslag.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:22

Spannend!!! Veel succes!!!

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 09:31

Nou mijn eerste wedstrijd heb ik gehad. Het laden ging ietsje minder.... Ramour stond in de trailer, maar het andere paard vond het toen allemaal te smal en wilde er niet bij. Uiteindelijk ramour er weer uit andere paard erin. Wil ramour er niet meer bij, gelukkig doet een wortel wonderen...... Tijdens het losrijden was hij ontzettend aan het brullen naar zijn maatje en er liepen allemaal hele leuke en vooral grote paarden rond. Ik vroeg me dus echt af waar ik aan begonnen was. Tijdens de proeven was hij redelijk ontspannen. Lette nog wel op alles wat er om eens heen gebeurde, maar was wel braaf. dus ik was eigenlijk best tevreden! Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ik in de eerste proef tweede was geworden (van de 12) met 166 punten en in de tweede proef had ik er 150. Best netjes dus. Daarna moest het andere paard nog en moest ramour dus wachten en begon weer te brullen. De trailer wilde hij ook niet meer in. Het was ontzettend druk op het parkeerterrein en weinig ruimte. Uiteindelijk hebben ze hem er mijn of meer ingetild. Het is dus ook wel een voordeel om met een kleintje op pad te gaan...... Haha!