hoeveel dagen van te voren startlijst klaar??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

hoeveel dagen van te voren startlijst klaar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-03 18:42

Kan iemand mij vertellen of er ook een regel is waar de rijverenigingen zich aan moeten houden met betrekking tot het klaar zijn van de startlijst?
Ik start volgende week woensdag in Heerhugowaard en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat ze pas dinsdag de startlijsten klaar hebben. (dit was namelijk vorig jaar wel zo )

Maar zijn hier geen regels voor want ik vind het allemaal erg kort dag. Verward

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:47

Ik vind het zelf altijd prettig als ze ongeveer een week vantevoren klaar zijn, maar ik ken verenigingen die hem pas 3 dagen vantevore klaar hebben. Ik zou niet weten of er regels voor zijn, maar het lijkt me wel gewoon netjes om mensen op tijd te laten weten wanneer ze moeten rijden.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:52

Manon schreef:
Ik zou niet weten of er regels voor zijn, maar het lijkt me wel gewoon netjes om mensen op tijd te laten weten wanneer ze moeten rijden.


Ben het met je eens hoor maar het lijkt me ook wel netjes als de deelnemers zich dan ook netjes afmelden als ze niet komen, en dan heb ik het nog niet eens over op tijd...

Bij onze vereniging kun je vrijdagavond bellen voor de starttijden, de lijst is meestal al wel eerder klaar maar dan wisselt er nog weleens wat en op deze manier wordt er niet de hele week gebeld..

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:06

Geen idee Verward

Ik bel voor het springen op woensdag gewoon even op dinsdagavond en dan weet ik genoeg Knipoog
(bel nu helemaal niet want ben er toch al als het Z begint en ze bouwen af dus tijd zat...Alleen de laatste twee keer in juli worden even zeuren met mijn stage Verdrietig )

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:24

volgens mij geen regels voor
maar is wel heel vervelend als het zo lang duurt

maar aan de andere kant, soms is de startlijst weken van te voren al klaar
en dan gaa je daar dus van uit, maar op de wedstrijd aangekomen blijkt echt alles dan veranderd te zijn

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:47

Wij zorgen dat, als wij op zondag wedstrijd hebben, het boekje er maandag bij de ruiters in de bus ligt, dan maken we hem in dat weekend en gaat gelijk op de post, dus zo'n 7 dagen van te voren Lachen

En dan krijgt bij ons iedere ruiter een eigen startlijst, in de winter hebben we er 40 op een dag, in de zomer 80. Dus veel werk *LOL*