alleen op voorterrein, toch in wedstrijdkleding??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:58

Ik zou zelf niet een paard meenemen op wedstrijd wanneer je zelf helemaal niet hoeft te rijden, wij deden het vroeger wel regelmatig dat we een jong paard meenamen en aan het eind nog even reden. Maar dan hadden we er 4-10 die uitgebracht werden.

Daarom zou ik gewoon openkaart spelen en jouw situatie uitleggen, zeker bij je (toekomstige) eigen rijvereniging moet het dan geen probleem zijn. Wel grote kans dat je in wedstrijduitrusting moet komen maar dat is zowiezo nog geen verkeerd idee omdat ze dan gelijk een beetje in het ritme van 'uitdossen' komen.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:51

Risico nemen?
Wat als er nou wat gebeurt!
Ik kan je verzekeren, mocht er iets gebeuren en ik wordt hierdoor gedupeerd (en dan denk ik alleen nog even aan de materialistische schade) ben je nog niet jarig.
Je bevind illegaal op dat terrein en hebt er dan niets te zoeken.
Ik vind het trouwens ook gewoon asociaal om zonder te vragen daar met je paard aan te komen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:17

Wat er kan gebeuren?
Ik kan je wel een leuk verhaaltje vertellen over wat mij is overkomen vorig jaar op Almelo?
Dat was ook een paard welke voor het eerst op een wedstrijdterrein kwam, ik stond naast mijn paard af te zadelen toen dat paard (terwijl amazone er gewoon opzat) recht op mij en Ozep in galopeerde.
Zelf lig je dan niet lekker als je net omver gebeukt bent maar neem maar aan dat je hartverzakking krijgt als je ziet dat je paard losloopt tussen de haringen en spantouwen van de tenten, ik zag in gedachten al een paard rondstrompelen met 3 hoeven ipv 4.
Achteraf viel de schade mee, een grote kras op mijn auto en een flinke kras en deuk in mijn 1 maand oude op maat gemaakte zadel.
Die vrouw heeft netjes haar gegevens achter gelaten, ik heb offerte's laten maken voor reparatie en opgestuurd.
Helaas pindakaas, een vals adres.

Volgens mij krijg je zat gezeik als je wat overkomt op een terrein waar je helemaal niet mag zijn.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 10:42

Hoe kan ik haar nou opzoeken als naam en adres niet kloppen?
Ja, ik weet dat ze jureerde, omdat ik haar uit een auto heb zien stappen, maar verder weet ik er niets van.

Ik heb zelf niet het idee dat ze die uitbracht, ze was met nog een ander paard die ze wel uitbracht, maar ook daar weet ik geen naam van, weet niet in welke klasse.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:47

Waarom een bordje?
Ik heb volgende week een clinic waar mensen zich voor konden aanmelden,
zou even lekker wezen als er iemand besluit om er voor de ervaring even rond te rijden.

Eigenlijk precies dezelfde situatie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maren en 39 bezoekers