Vrijdag-avond bbq Almelooooooo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:13

Zet achter mij maar even een vraagteken. Ik hoorde vandaag dat ik voor vrijdag en zaterdag ben ingepland om te schrijven, weet alleen de tijden nog niet. Maar als ik kan, eet ik uiteraard mee! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:49

Ik begrijp dat er inmiddels een bungalowtent met stapelbedden mee moet? Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:33

Er zijn vast wel heren die Maarten willen vervangen achter de bbq. Heren ja, want die schijnen dat uitermate goed te kunnen vanwege hun jachtinstinct. Haha!

Misschien heb ik je wel in de ring Nienke, ik moet vanaf 17 uur schrijven. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:20

Ik krijg net door dat ik tot 17 uur moet schrijven en niet om 17 uur. Dus ik ben 's avonds zeker bij de bbq! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 15:15

Ik zal ook eens kijken wat mijn ouders nog hebben staan aan stoelen, vorig jaar konden we toch heel wat kampeerders c.q. barbeknoeiers aan een zitplaats helpen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:30

Die borden staan er idd al vanaf de A1, kan niet missen. En als je verdwaalt bel je mij maar, ik ken de weg daar blind. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 19:49

Er is maar één inrit naar het terrein, met een slagboom ervoor.

Oh nee, er zit er nog eentje voor, daar ga je over een boerenerf. Maar dat is alleen voor paarden en voetvolk. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers