Wanneer klaar voor de B.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:01

Ik heb in de basis altijd een viveau hoger getraind als dat ik in de wedstrijden reed. Bijvoorbeeld; thuis op M niveau, op concours L. Je moet het op de wedstrijd altijd makkelijker maken, de spanningen van jou en vreemd terrein e.d. maken het daar allemaal wat moeilijker, het is dan altijd fijn dat je zeker weet dat je paard het niveau beheerst. Al een spanning minder...

She's my lady Lovers


Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:47

marloezzke schreef:
ik denk dat je met ieder paard gewoon in de b moet kunnen starten ook al is het maar gewoon voor de lol en om ervaring op te doen ongeacht hoe het paard loopt.


Maar een proefje met 130pnt is wel een beetje heel erg triest... start dan niet..

She's my lady Lovers


Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:09

Ik vind het niveau in de basis erg laag de laatste tijd. Iedereen gaat veel te snel over en dan komen ze zichzelf tegen..
Winstpunten worden vrij snel gegeven en als je jaren in een klasse rijdt dan zul je wel een keer de 5punten hebben.. Een regeling zoals 3x 65% lijkt mij veel verstandiger om het niveau wat hoger te krijgen maarja wij hebben daar niks over te zeggen...

She's my lady Lovers

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:40

Je gaat toch ook niet op concours als je paard met zn kop in de lucht loopt??? Bij de pony's kan het nog wel in de B, dat zijn kinderen.

En het blijft een jurisport, als een juri een paard nageeflijk wilt zien, dan rij je geen punten als hij dat niet is..

She's my lady Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers