SGW Ambt Delden: Erg tevreden erover!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

SGW Ambt Delden: Erg tevreden erover!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-03 22:00

Joehoe, het ging weer zo super. Party!!
En ik beloof jullie dat ik het nu wel kort ga houden Schijnheilig

Ik moest best aan de late kant dressuren, dus we hoefde niet zo erg laat weg van huis. Het was echt ver rijden (anderhalf uur Bloos ) maarja, je moet er wat voor over hebben he Haha!

Om half 12 kwamen we aan en om 10 voor 1 moest ik dressuren. Konden lekker rustig aan doen dus. Melano had het lekker warm, en ik ook Lips are sealed Even later had ik haar opgezadeld en ging ik inrijden voor het dressuur. Het ging echt voor geen meter Frusty Melano had het ook zo warm en ze was al snel helemaal uit elkaar gevallen. Liep het ook nog eens 20 minuten uit Maar veel gestapt en even later moest ik de ring in. Eigenlijk vond ik sommige stukken nog best wel goed gaan Pling Helaas werd er in mijn ring echt, maar dan ook echt laag gejureerd Zo erg jammer is dat dan, maar oke... Toen naar de jury toe en die had verder geen comentaar maar vertelde dat ik 155 punten had. Kon beter dacht ik bij mezelf maar maakte me er verder niet druk om. Toen heb ik de knotjes er alvast uitgehaald van Melano en op de trailer gezet want omdat de dressuur zo erg uitliep zaten we een beetje in tijdnood, omdat we ook nog de cross moesten verkennen.
Het was wel een eind lopen zeg naar het cross terrein, maar gelukkig ree er zo'n huifkar achter een tractor heen en weer, dus daar gingen we maar in Haha!
De cross verkennen. Best wel pittig vond ik hem. Ik zag alleen maar hindernissen waar Melano heel erg graag voor weigerd. Veel hindernissen dat de grond na de hindernis lager was dan voor de hindernis of juist andersom. En Melano vind dat dan meestal eng omdat die er dan geen overzicht heeft en niet goed kan zien waar ze uitkomt. Maar we moesten flink doorlopen omdat we met de tijd zaten Knipoog De waterbak zag er wel leuk uit. Ik hoopte dat daar Melano verder niet moeilijk zal doen omdat dat voor de verandering ook wel eens leuk zou zijn In Roden was er namelijk geen waterbak..
Ongeveer een kwartier later nadat we klaar waren met de cross lopen ging ik Melano klaar maken voor het springen en de cross natuurlijk Cool Ik was natuurlijk weer bang dat ik het springparcours niet door zal komen, maar nu helemaal nadat ik er achter kwam dat het binnen was Frusty Ik heb in de winter 1x een springwedstrijd binnen gereden en toen had ik 3 weigeringen op hindernis 1. Wat een ramp, dus daar keek ik wel tegen op.
Ik was er klaar voor. Melano was helemaal ingepakt en ik stapte naar het inspringterrein voor het springparcours. Je kwam langs de binnenbak waar het springparcours was en kwam er opeens achter dat nummer 106 al aan het springen was, terwijl ik nummer 103 ben Bloos Ik helemaal in de stress en snel ingesprongen. Melano sprong eigenlijk heel erg goed. Ze heeft gewoon geen een keer geweigerd en dat is toch wel een wonder Even later kwam wel me vader eraan die zei dat je wel gewoon op je eigen tijd mocht starten maar toch ging ik maar eerder starten want ik was er gewoon klaar voor Party!!
het ging ook echt goed. Melano trok ze benen niet zo goed op omdat het best wel laag stond Nerd Gelukkig bleef alles liggen en dat betekende dat ik foutloos was Party!! Pffff, dat had ik dus ook weer gehad Op naar de cross!! Cool
Melano was echt helemaal nat. Heb dus maar de hele weg naar de cross gestapt. Daar aan gekomen lekker een galopje gemaakt en ik voelde gewoon dat ze er zin in had Lieve Melano Lovers
Het inspringen ging lekker, en ik was er klaar voor Party!! Ik ging naar de start toe en het aftellen was al begonnen en voor dat ik het wist moest ik al weg gaan Dromen beetje late reactie van mij maar ben lekker voorwaarts begonnen.
Alles ging zo super. Ze sprong echt goed, ook de hindernissen waar ik de twijfels in had Nerd. Toen was de waterbak al aan de beurt. Ze zag het water en minderde haar vaart wel maar ze ging toch door. Eventjes kijken maar ze ging er toch wel daarna in en het was dus geen weigering Party!! Echt blij was ik, dat word dus ook steeds minder eng Lovers Toen de waterbak uit en het einde was al in zicht. Nog 2 hindernissen en het was al afgelopen. Ik had niet meer zo'n harde vaart en de hindernis na de waterbak was al aan de beurt. Melano was ook nog zo onder de indruk van de waterbak en weigerde zo voor de hindernis na het water (ben het nummer kwijt ) Dat was wel eventjes balen. Opnieuw aangereden en nu sprong ze wel. Snel naar de finisch door omdat ik ook veel tijd had verloren bij de waterbak omdat ik daar ben door gedraafd. Na de finisch te hebben gehaald alles eerst natuurlijk hard beloond, want ik was echt trots op der Lovers Snel afgestapt en aan der hand met der gestapt. Die neusgaten van der waren groot Nerd Erg warm had ze het dus. Na 10 minuten te hebben gestapt met der naar de DA, hartslag controleren. een hartslag van 80 Best wel hoog maar het was goed Lachen
Nog eventjes 5 minuten aan de hand gestapt en toen ben ik er opgegaan en heb ik samen met bokker loulou en haar cross Fjord naar het terrein gestapt. Daar aangekomen heb ik Melano lekker afgespoten en laten drinken. Dorst dat ze had *LOL*
Me coupons had ik al en de jury had gezegd dat ik 155 punten had maar dat was dus 156 punten. Ik verveelde me een beetje dus ik ging maar de punten na tellen. En wat bleek nou, ik had 157 punten. Ik wou naar het secetariaat toe gaan want wie weet maakt het nog wat uit toen de uitslag van mijn ring er net hing. Ik stond derde Party!! Ik had het verteld over me punten en ze namen me coupon mee en 5 minuten later kwam er een vrouw terug en vertelde me dat ik een plaats omhoog was geschoten. Dat betekende dan dat ik 2e was Party!! Mensen, vergeet dus nooit je punten na te tellen want zo zie je maar weer Knipoog Dat meisje dat toen daarvoor eigenlijk 2e stond keek me fel aan }> Pfoe, die was er niet zo blij mee Extreme duivel De prijsuitreiking was er al snel en ik had dus inderdaad een 2e plaats. Party!! Echt meer dan de helft van mijn rubriek waren uitgesloten. Het was ook de zwaarste cross die ik tot nu toe had gereden! De optimale tijd was 2 minuut 58 dacht ik zo uit me hoofd. En ik had er 2 minuut 54 over gedaan (dacht ik zo uit me hoofd). Geen starfpunten daarvoor dus. Party!!
Het was onderhand al 6 uur. Een erg lange dag maar met een heel goed resultaat. Nu heb ik 3 winstpunten Party!! Gaat echt lekker dus Cool
Er zijn een paar foto's gemaakt, maar niet veel. Mijn vader heeft ook nog een paard foto's gemaakt van loulou want die was startnummer 104 (ikke 103 dus Tong uitsteken )

ik vertrouw Melano echt helemaal nu en zal echt niet meer aan der twijfelen Lovers Heb al zin in Ede, nog 3 weekjes wachten Party!!



New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 08:36


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 15:07


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 15:38

steefie schreef:
Super hoor gefeliciteerd! Party!!
Ik zat in dezelfde ring als jij en mensen naast mij waren toch pissig op dat mens Haha! Haha ze jureerde wel heel erg laag hoor bah. Maar goed kun je niks aan doen Lachen


Moest ik tegen jou rijden? Bloos had dat gezegd, dan had ik je ook kunnen meeten. Volgende keer beter Knipoog
Ik vond die jury ook aardig chagereinig over komen Frusty Had vast een zonnesteek opgelopen Tong uitsteken

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 16:00

op mijn coupon staat:
T. Paalman


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Daantjuh88 en 52 bezoekers