Nog bokkers naar Concours hippique Abcoude geweest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Nog bokkers naar Concours hippique Abcoude geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-03 16:46

Ik ben vanochtend wel even gegaan namelijk! Was wel even leuk om te zien.

Zijn jullie ook nog geweest? Lachen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:49

Jazeker, mijn Max moest vandaag zijn eerste Z1 wedstrijd starten met mijn bijrijdster. Wel gaaf hoor op zo'n groot concours. Beiden hebben goed hun best gedaan en kwamen net enkele punten te kort voor een winstpunt. In de tweede proef was er een idioot groot puntenverschil: van 166 en 191 punten

Ik heb Jasmijn zien rijden in haar Kur wat heel goed ging. Jesper liep zowaar langs alle enge boxen, bloemen, jury's en al wat er nog meer stond. Stoer paard *LOL* . Natuurlijk was Eyes er ook, er deden meerdere kuren van hem mee.

Jammergenoeg was de bezetting van de kur niet zo erg groot, de meesten hadden s morgens al in de Amev Hippo rubriek gestart. Daar heb ik helaas niets van gezien omdat we pas om 12.30 uur aan kwamen. Ik heb nog wel meegekregen dat mijn favoriet Paso Doble gewonnen heeft.

Verder weet ik dat Fitzroy gestart heeft dus Fitz zal ongetwijfeld zijn wezen kijken, ze moesten echter al om 8.30uur Slapen


Het was een perfecte wedstrijd, mooi weer (iets te mooi wellicht want ik ben iets verbrand Bloos ) en een zacht briesje. Jammer alleen dat de prijsuitreiking zo laat was. Ik ben op tijd met Max naar huis gegaan want anders moest het arme beest wel heel lang in die hitte op de trailer staan. Ik verwacht nog wel een verslagje van Jasmijn over het resultaat van de kur.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 22:06

Ik ben niet geweest, maar had fitz wel op de startlijst zien staan
Ben benieuwd naar de resultaten van iedereen (ook naar die van mijn instructrice, maar die spreek ik morgen wel *LOL* )

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:37

Oke, hier dan mijn reactie.
Ik was super trots op mijn dappere paard, wat overal langs ging en ook het stuk naar het inrij terein, langs vlaggen en dergelijke zonder brokken heeft afgelegd.
Ik heb ook echt heel fijn gereden, wel een paar kleine foutjes, maar niets wat echt mislukt was, ik was steeds netjes op tijd op de plaatsen waar ik volgens de muziek ook moest zijn, dus overgangen allemaal keurig op de muziek, kortom ik heb genoten.
Met mij nog een paar mensen die vonden dat het goed ging, helaas hoorden de juryleden niet bij deze categorie. Die vonden het niet goed, een gemiddelde van net geen zes.
Heel vreemd, want in de 'gewone' proeven rij ik eigenlijk altijd winst en in de kür scoor ik altijd heel laag. We gaan het nu maar eens op heel andere muziek proberen, en de kür aanpassen.
Maar mijn dag kon niet meer stuk hoor, ik ben super tevreden en trots op mijn rooie monster, dat de juryleden dat niet zijn, tja dat is jammer maar helaas, dat heeft gelukkig geen invloed over mijn gevoel over de dag.
Er zijn (veel) foto's gemaakt, dus als ik die heb zal ik er een paar plaatsen van mijn stoere paard! Knipoog
Prijsuitreiking was idd laat, gelukkig moest ik heel laat starten zodat Jesper niet zo heel lang op de trailer heeft moeten staan, maar hij was het wel goed zat.
Thuis lekker hem even gedouched, en toen laten rollen, hij ziet er nu dus niet uit, maar vond het wel erg lekker. Haha!


Punten van Max waren inderdaad heel raar, dan weet je meteen weer dat je een jurysport aan het beoefenen bent.
Zat bij mij ook wel vrij veel verschil tussen de 2 juryleden hoor, maar niet zo extreem als bij Max.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 00:26

Wij waren er ook, maar eigenlijk voornamelijk om Skydancer met zijn kroost te zien. Alleen heb ik gefilmd en verder dus weinig gezien.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:07

Mijn instructrice en haar dochter zijn gisteren daar geweest in de M1 en Z1. Allebei helaas net te weinig voor een winstpunt..

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:24

ik was er ook, was mee om te groomen. Heb helaas niemand kunnen ontdekken van bokt, heb er gewoonweg ook geen tijd voor gehad... Het concours was mooi, lekker weer en gelukkig nog enigzins goede ringen. Hier en daar waren wat stukken aan gort gelopen, maar toch je redelijk je proefje rijden.

Jasmijn, ik heb je kür helaas moeten missen... Boos! Op welke muziek reed je?? Misschien heb ik het dan nog op afstand kunnen volgen.

Fitz, ook jou heb ik niet kunnen ontdekken in de menigte. Volgende keer beter!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:29

Ik reed op Enya, Lemon tree, en, en, en, en, Bloos
Naam van de galop even vergeten. Frusty