Kur op muziek Spijkerboor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Kur op muziek Spijkerboor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 22:04

Gisteravond (24 mei) was er een kuravond bij Spijkerboor voor de klassen B t/m L waar ik aan meedeed met Razinda en Orri, beiden in de L. Orri zijn kur was qua muziek gewaagder, helemaal op de muziek van Rocky, echt superstoer vond ik. Razin liep op 'Lilly was here' en 'Paradise by the dashboardlight'. De moeilijkheidsgraad was bij Razin iets lager omdat Orri al iets verder is vind ik zelf.

Maarten reed met Razin naar de wedstrijd en ik nam Orri mee. Verder gingen orri en AMSAMSAMS mee. Razin moest als eerste van de L. Ik was zo bang dat ik de proeven door elkaar zou halen. Haha!
Muziek begon en ik zat qua tijd steeds goed, alleen had ik wat foutjes zoals galop in middendraf, verkeerd aanspringen (doet ze nooit maar toch wat stress denk ik). Razin had de afgelopen bedacht dat ze geen achterwaarts meer kon, waarschijnlijk omdat ze dat steeds deed bij het groeten in mijn proeven en ik had gezegd dat dat niet de bedoeling was. Knipoog
Tijdens het losrijden ging het ook niet van harte, maar nu in de kur deed ze het zomaar! Was ik dus wel weer blij mee!

Een uurtje later was Orri aan de beurt. Voor ons ging een paard van een professionele stal de ring in, dat was echt een ongelooflijk mooi paard die gigantisch kon lopen. Alles heel bevestigd. Toen was ik weer aan de beurt. Ik groette te snel en draafde te vroeg weg, door de spanning! Maar ik hield wat in zodat ik verder weer helemaal goed uit kwam. Er ging niets fout en was dus hartstikke tevreden.


Bij de prijsuitreiking moesten we allemaal te paard. Razin stond al op de trailer, dus Orri mocht weer. Als ik maar geen laatste ben, dacht ik. Haha!
Maar ik was 4e met Orri en 2e met Razinda. Toch gek aangezien Orri beter ging en de moeilijkheidsgraad hoger was. Het hele goede paard was inderdaad eerste geworden. Was een leuke avond en Maarten, orri en AMSAMSAMS bedankt! En ook Claudia, Derrick en Eyes die kwamen kijken en geholpen hebben!
Ook nog met Von gemeet die ook meedeed! Bedankt voor het filmen!! Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:10

Hardstikke goed van je! Clown

De puntenverschil kan te maken hebben dat de muziek meer aansprak van Razinda of wellicht was de moeilijkheidsgraad van Orri hoog, waardoor het (no offence) wat slordiger werd?
Hebben jullie het op video genomen??? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:32

Wat leuk om zoiets te doen zeg! Gefeliciteerd hoor, knappe prestatie!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:35

Goed gedaan hoor!! Mijn complimenten.
Jammer genoeg was ik ziek, anders was ik zeker ook nog even komen kijken. Ik heb een boel gemist geloof ik. Verdrietig
Ach ja, in oktober met 3 paarden in de Z kür toch? Lachen Dan ben ik er zeker om te kijken, en hopelijk om mee te doen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 23:47

Tyrza schreef:
Hardstikke goed van je! Clown

De puntenverschil kan te maken hebben dat de muziek meer aansprak van Razinda of wellicht was de moeilijkheidsgraad van Orri hoog, waardoor het (no offence) wat slordiger werd?
Hebben jullie het op video genomen??? Haha!


Ik denk inderdaad dat het de muziek van Razin was die meer herkenbaar was dan die van Orri, maar ik denk niet dat de moeilijkheidsgraad te hoog was bij Orri, zoveel verschil was het namelijk ook weer niet. Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 01:01

De geweldige crew die met Von mee kwam heeft het op film gezet!
Ik grapte al tegen Jura dat de jury liever geen dodemars (intro) op haar verjaardag wilde horen.... Knipoog de muziek was idd niet erg bekend, maar wel gaaf. Or kende de proef na paar dagen oefenen op muziek uit het hoofd *LOL* (luisterde die toch heel braaf aangezien je te vroeg wegreed Knipoog )

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:44

Nou gefeli! Hardstikke leuk dat het zo goed gegaan is!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 09:21

Was een hele ervaring Haha!
Ontzettend leuk om te doen, en het was een hele gezellige avond.
Jammer dat ik je niet met Razin kon zien rijden, toen was ik zelf nog aan het uitstappen en bijkomen. Maar met Orri was erg leuk om te zien(vooral in combinatie met commentaar van de tribune...te vroeg, ach zonde).
Prijsuitrijking te paard was ook zeer apart om een keer mee te maken, en een liedje zingen voor de jury doe ik ook niet dagelijks Haha!
Filmpje is erg leuk geworden.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:35

Argggg, helemaal vergeten....kon ook eigenlijk niet kreeg klanten voor paard. Maar gefeli *LOL*

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:46

Wat goed zeg, die Razin weet toch iedere keer weer te verrassen. Jammergenoeg had ik er niet aan gedacht want ik had het graag willen zien. Volgende keer beter

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:36

Gaaf man.
Had t graag willen zien maar had verjaardag.

Hoe ging t laden met Orri?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 14:25

super gedaan!
Wat leuk dat er een kur-avond is op B-L niveau. Is dat officieel of zijn dat onderlinge wedstrijden. Jammer dat dat hier in de buurt niet gebeurt. Lijkt me vreselijk leuk.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:13

B-M niveau zelfs Knipoog Jippie *LOL*

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 22:16

he jammer dat wist ik niet dat dat er was,had graag willen zien.
Nou gefeliciteerd iig

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 22:30

Gefeliciteerd!!!
Misschien dat ik ook maar eens naar zoiets kom kijken, als ik het van te voren weet.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 08:18

gefeliciteerd!
en in spijkerboor! dat is hier heel dichtbij..
wist niet dat er zoiets georganiseerd werd!
En knap hoor, 2de en 4de.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 13:16

Jippie, ik weet niet of het onderling is. Officieel zijn kuren natuurlijk alleen op Z niveau, maar of dit alleen voor leden was of openbaar, geen idee...

naiade schreef:
Hoe ging t laden met Orri?


Ging redelijk, op de heenweg liep hij er in 1x in (hij had honger Knipoog) maar terug niet, hij bleef echter wel heel rustig en we hadden hem er denk ik met een half uur in.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 13:17

SuperMilton schreef:
gefeliciteerd!
en in spijkerboor! dat is hier heel dichtbij..
wist niet dat er zoiets georganiseerd werd!
En knap hoor, 2de en 4de.


Eeeeh...ik zie dat je uit Drenthe komt? Dan is Spijkerboor niet zo dichtbij hoor. Haha!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 13:45

Jura"]
[quote="SuperMilton schreef:
gefeliciteerd!
en in spijkerboor! dat is hier heel dichtbij..
wist niet dat er zoiets georganiseerd werd!
En knap hoor, 2de en 4de.


Eeeeh...ik zie dat je uit Drenthe komt? Dan is Spijkerboor niet zo dichtbij hoor. Haha!
[/quote]

Kan wel hoor, er is ook een Spijkerboor in Drenthe Haha!

En Jippie, dit was zeg maar "open" onderling. Eigenlijk alleen voor mensen van de vereniging, maar anderen die er toevallig van wisten mochten meedoen.

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 14:09

ooooh ja...ik dacht dat je de spijkerboor in drenthe bedoelde...tja, weet ik veel! Haha!:D:D