Vanavond super wedstrijd gehad!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Vanavond super wedstrijd gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-03 23:20

Ik had vanavond weer een offieciele wedstrijd bij de Ponyclub. Ik had me eigenlijk niet ingeschreven, maar toen ik belde om te vragen hoe veel coupons ik nog heb, vroeg ik gewoon of er toevallig nog een plekje vrij was Knipoog Nou het was helemaal vol, maar de startkaart van 1 meisje was nog niet binnen, dus als die er niet zou zijn binnen 2 dagen mocht ik in haar plaats, en dat was dus het geval Lachen

Ik had nog snel ff geregeld dat ik dinsdag een extra les had om wat te oefenen. Door de regen kon ik niet in de houtsnipper bak rijden (anders glijd ze uit Scheve mond ) dus moes tik in het zand (en in die bak rijd ik nooit zo lekker want hij is erg zwaar vind ik) Niet echt lekker gereden vond ik zelf, en zag het een beetje somber in als het woensdag zo zou gaan Schijnheilig Knipoog Maar ja gewoon verstand op 0 en rijden maar en dan zien we wel Tong uitsteken

Vandaag lekker 's middags gevlecht en getut enzo, en mijn vader kwam om kwart over 5 om de trailer aan de auto te koppelen, spullen+paard in te laden. Eerst waren we nog de stang voor achter Jamy dr kont in de trailer kwijt, dus het duurde ff wat langer

Om 10 voor 6 waren we uiteindelijk op de ponyclub, ff betaald en toeng aan opzadelen. Om 10 over 6 zat ik er op en ging ik inrijden. Ze was ontzettend braaf, lekker voorwaarst, aan het been en ontspannen Lovers
Na een kwartiertje of 20 minuutjes mocht ik al beginnen dus ik ging opweg naar mijn eerste proef.

Mijn eerste proef ging echt SUPER, ze deed gewoon echt alles goed en braaf en netjes enzo Lovers Niks om aan op te merken. Lachen

Vlak daarna mocht ik de tweede rijden, en die ging iets minder omdat ik in de bak moest rijden waar ze normaal uitvliegt als ze geen zin meer heb( is naast het hek opweg naar de uitgang), dus ik reed een beetje heel erg niet door de hoeken Knipoog Voorderest was ze wel braaf, alleen slingerde ze af en toe half de baan uit, en reageerde ze dan niet zo op mijn buitenbeen+hand. Maar verder was die ook superlief Lovers

Toen ff lekker uitgestapt en -gevlochten, toen op de trailer gezet en ff gewacht op de prijsuitreiking.

Ik was in de 2de proef 2de met 160 punten! Lachen Dus mijn laatste winstpunt in de B was al binnen en nog een waardebon van 4 euro+lintje ook Lachen
Maar toen kwam het Tong uitsteken In de eerste proef was ik eerste met 183 punten!!! Party!! (eigenlijk 184, heb het 3 keer nageteld, maar dat 1e puntje maakt ook niet uit Knipoog ) Dat waren dus nog 3 winstpunten erbij (en nog een waardebon van 5 euro, ook altijd handig Tong uitsteken), en daarmee heb ik nu een totaal van 9+4=13 winstpunten Party!! Lachen (in 5 wedstrijdjes)
Ik ga 4 juni voor het eerst L1 starten, en 29 mei gewoon nog een keertje B Lachen Maar ik was en ben echt superblij en had eigenlijk niet verwacht dat het ZO goed zou gaan vandaag Lachen

Maar ik ben echt supertrots Lovers en nu maar kijken hoe het staks in de L1 gaat Lachen

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 23:27

Super..................... ben er helemaal stil van Haha! .

Wat een goede punten gefeliciteerd. Je hebt echt een topper wees er maar zuinig op.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132054
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:17

Wow, wat een ontzettend goede score !
Het zal vast verdiend zijn geweest, gefeliciteerd !
En natuurlijk veel succes straks in de L1, met zulke punten ben je daar vast en zeker klaar voor

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 08:25

zo he ASOCIAAL hoor!
hihi echt super, gefeliciteerd!
op naar de L1

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 09:29

Dat zijn nog eens goede punten!!! Als het je dit ook weet waar te maken in de L1, dan kan men geduchte concurrentie verwachten Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 12:31

Nou zulke punten zal ik wel niet in de L1 rijden hoor Haha!
Maar iig bedankt Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 14:35

Tuurlijk wel Lot.
Echt super die punten!!
Wedden dat je bij je eerste L1 wedstrijd min. 156 gaat rijden? Tong uitsteken

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 14:48

Wedden van niet Schijnheilig
Waar wedden we om Haha! Tong uitsteken
Als die maar braaf is Lachen (en ik goed me best doe)

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:16

Niet normaal meer Lotte!! Party!!
Hoe krijg je dat voor mekaar zeg?! Ik ben er ook helemaal stil van Haha!
Echt super goed, gefeliciteerd!
En die L1 gaat helemaal lukken. Dat weet ik gewoon zeker ookal heb ik jou nooit zien rijden op Jamy Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 15:29

Ok dan Eem Knipoog
Maar iig bedankt, en we zien het wel he hoe het allemaal gaat Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:30

Zozo dat zijn nog eens punten! gefeliciteerd hoor!
Ik zou die andere wedstrijd lekker om laten zetten naar L1 daar ben je hartstikke klaar voor!! effe bellen dan kan het vaak wel hoor!