wedstrijd Vianen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

wedstrijd Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 13:13

Hai iedereen ik heb aanstaande zaterdag wedstrijd in Vianen (springen) :S!

Gaan er van bokt nog meer mensen naar die wedstrijd??? Misschien dan tot zaterdag! Groetjes Margon

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:53

Mag ik je een tip geven? neem een andere kleur want dit is NIET te lezen.

Ik ga niet naar Vianen en ook nooit meer wat een knollen veld. De bodem was gewoon slecht. Alleen al in de B waren er heel wat combinaties die uitgleden voor een hindernis en dat ondanks de kalkoenen. Ik ben toen gestopt voor de dubbel omdat me paard gewoon niet meer wilde springen op deze bodem.

Ik hoop voor je dat de bodem nu beter is zou het wel even goed controleren va te voren.

De dressuur banen waren wel fijn te rijden maar dat lag ook aan de andere kant van de straat.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:57

De wedstrijd is verplaatst naar het recreatie terrein naast de koppeldijk in Houten/Nieuwegein (vlak bij Horseplaza).

Ik ben benieuwd hoe dat terrein eruit gaat zien en vooral gaat rijden er is de afgelopen jaren niets mee gedaan. Ik ga het denk ik maar een flink uit proberen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-03 14:52

Prisca schreef:
De wedstrijd is verplaatst naar het recreatie terrein naast de koppeldijk in Houten/Nieuwegein (vlak bij Horseplaza).

Ik ben benieuwd hoe dat terrein eruit gaat zien en vooral gaat rijden er is de afgelopen jaren niets mee gedaan. Ik ga het denk ik maar een flink uit proberen.


Hai ga jij ook naar die wedstrijd dan????

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 13:38

Nope met de indoor pas weer maar ga het er wel ff uittesten ook voor me paard wel lekker.