Eindelijk actie + vraag holtslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Eindelijk actie + vraag holtslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 07:10

Er begint nu eindelijk actie in het sport gebeuren te komen Pling Ik train nu al bijna een half jaar zelf, we kunnen een nette B proef rijden. Maar het werd hoog tijd voor wat meer.

Nu krijg ik eens per maand prive les van iemand uit Brabant en ben ik actief op zoek naar een vereniging om lid van te worden.

Ik heb bij manege Lelystad gekeken, en ik vind de lessen een tikkeltje te druk Scheve mond Mijn paard kan echt niet relaxed lopen als er 9 andere paarden in dezelfde bak rijden... Bovendien is mijn paard erg groot en heeft hij hele ruime gangen, en dat had ik met mijn merrie ook en toen moest ik steeds iedereen passeren.... Dus die optie om daar lid te worden valt al bijna af..

Ik ben naar holtslag geweest, daar kan je lid worden zonder lessen te volgend. En naast de holtslag woont iemand die volgens mij wel priveles wil geven, dus die meneer bel ik vanavond nog even en als hij me eens per week prive les wil geven bij hem aan huis dan wordt ik lid van de holtslag en ga ik lessen bij hem!

Eindelijk zit er wat actie in!

En ik ben weer benieuwd naar mensen met ervaring op de holtslag Haha! Wat heeft het verder allemaal voor voordelen als je daar lid wordt?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 10:19

PB Orri en suzanne eens, die hebben allebei daar gestaan.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 11:25

Manda schreef:

Ik ben naar holtslag geweest, daar kan je lid worden zonder lessen te volgend. En naast de holtslag woont iemand die volgens mij wel priveles wil geven, dus die meneer bel ik vanavond nog even en als hij me eens per week prive les wil geven bij hem aan huis dan wordt ik lid van de holtslag en ga ik lessen bij hem!


Bedoel je bij Stal Wolfs? Van hem (Aike) krijgen we springles bij de clubles op de manege.. Geeft echt zo goed les

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 12:39

New-Forest"]
[quote="Manda schreef:

Ik ben naar holtslag geweest, daar kan je lid worden zonder lessen te volgend. En naast de holtslag woont iemand die volgens mij wel priveles wil geven, dus die meneer bel ik vanavond nog even en als hij me eens per week prive les wil geven bij hem aan huis dan wordt ik lid van de holtslag en ga ik lessen bij hem!


Bedoel je bij Stal Wolfs? Van hem (Aike) krijgen we springles bij de clubles op de manege.. Geeft echt zo goed les
[/quote]

Ja hem bedoel ik Lachen Ik ken hem nog van de insiminaties van origine (gebeurde bij hem). Ik vind hem erg goed en hoop dus dat hij ook priveles geeft....

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 14:08

JAAAA hij geeft prive les bij hem thuis!! Ik kon niet wachten met bellen dus heb het ff gelijk gedaan Haha!

Nu wordt ik lid van de holtslag en krijg ik eens per week een priveles bij hem!

Eindelijk komen wij in actie Knipoog

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:57

[quote="Manda"]

Ik heb bij manege Lelystad gekeken, en ik vind de lessen een tikkeltje te druk Scheve mond Mijn paard kan echt niet relaxed lopen als er 9 andere paarden in dezelfde bak rijden... Bovendien is mijn paard erg groot en heeft hij hele ruime gangen, en dat had ik met mijn merrie ook en toen moest ik steeds iedereen passeren.... Dus die optie om daar lid te worden valt al bijna af..
[quote]

Hier effe een raktie op.. je hebt toch niet bij de manege lessen gekeken hoop ik? Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 14:11

Loesiejj schreef:
Hier effe een raktie op.. je hebt toch niet bij de manege lessen gekeken hoop ik? Haha!


Woensdag avond toch Haha! Nee, ik keek echt goed... is me echt te druk...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 14:29

Het is jammer dat het steeds zo drukker wordt ja in de lessen. Wij hebben een hele tijd met maar 4 mensen in de les gereden. En nu word het steeds meer. Is wel jammer inderdaad, maarja.

Loesiejj

Berichten: 272
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:00

Ja inderdaad dat was wel een stuk beter.. IK hoop eigenlijk dat ze nog een keer die lessen splitsen want vooral aan die dressuuurles heb ik niks, ze zegt haast niks tegen je :S

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:08

Aike is een leuke vent, maar waarom moet je daarvoor lid worden van de Holtslag? kun je dan ook hun binnenbak gebruiken in geval van slecht weer ofzo?

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 15:52

orri schreef:
Aike is een leuke vent, maar waarom moet je daarvoor lid worden van de Holtslag? kun je dan ook hun binnenbak gebruiken in geval van slecht weer ofzo?


Ik doe het puur voor de startkaarten... Dat moet toch altijd via een vereniging??? Zo nee, hoe kom ik er anders aan dan.....?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:22

Zijn ze nu dan ook echt een vereniging? Toen ik daar stond waren ze er mee bezig.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:22

ja ze hebben nu een eigen vereniging...
maar voor alleen een startkaart kun je bij de Lelyruiters ook lid worden hoor! Heb je de holtslag niet voor nodig.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-03 14:43

Dancer_Valou schreef:
ja ze hebben nu een eigen vereniging...
maar voor alleen een startkaart kun je bij de Lelyruiters ook lid worden hoor! Heb je de holtslag niet voor nodig.


Is dat zo??? Ik moet zeggen dat die mevrouw dat ik belde voor informatie niet een van de vriendelijkste was.... en ik begreep uit haar korte reactie dat ik wel lessen moest volgen...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 14:45

Je kunt in principe ook ergens anders lid worden van een vereniging kun je je misschien nog kosten besparen ook Haha! als je toch geen lessen er wilt volgen.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 08:34

orri schreef:
Je kunt in principe ook ergens anders lid worden van een vereniging kun je je misschien nog kosten besparen ook Haha! als je toch geen lessen er wilt volgen.


Waar dan?? Kan me verder niet veel bedenken in de buurt...

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:52

Kampen Lachen of de Outspitruiters ofzo. Ik betaal nu heel weinig in elk geval.

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:29

Ik weet inderdaad dat 'die mevrouw' niet de vriendelijkste is nee, hahaha
Maargoed, gelukkig is zij een van de weinige die zo is hoor!

Je kunt dus zeker wel lid worden zonder lessen te hoeven volgen hoor, ze hebben niet eens plaats op het moment qua lessen!

Mijn vriend en mijn schoonzusje rijden ook voor de vereniging, zonder dat ze lessen volgen......

Wat mij betreft ben je welkom hoor! hahaha Knipoog

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 08:30

Dancer_Valou schreef:
Ik weet inderdaad dat 'die mevrouw' niet de vriendelijkste is nee, hahaha
Maargoed, gelukkig is zij een van de weinige die zo is hoor!

Je kunt dus zeker wel lid worden zonder lessen te hoeven volgen hoor, ze hebben niet eens plaats op het moment qua lessen!

Mijn vriend en mijn schoonzusje rijden ook voor de vereniging, zonder dat ze lessen volgen......

Wat mij betreft ben je welkom hoor! hahaha Knipoog


Dank je!! Ik zal er nog eens overna denken Knipoog Het lid worden heeft niet zo'n haast, het lessen wel! Maar ik heb morgenavond mijn eerste prive les bij Aike!!! Heb er erg veel zin in!