Onze Pas-de-Deux

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Onze Pas-de-Deux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 23:32

Na lang beraad besloten Rianne (Indylover) en ik toch als smurfen te gaan met de pas-de-deux. Zij als Babysmurf, ik als Boogie-Woogie-Smurf (Cowboysmurf). Nou, gister was het dan zover hoor!! Haha!
We hadden de hele week al dingen voor bereid en alles tot in de kleinste detail nagedacht. Onze groet was een pistoolschot, dat helaas in het begin een beetje mis ging omdat het pistooltje van Rianne bijna viel Bloos
Op het laatste moment (5 min voor het invlechten) hebben we nog van paard veranderd. Rianne zou eerst op Indy gaan, maar met oefenen ging het allemaal niet zo lekker. Op het laatst hebben we Indy 'geruild' voor Ginger, het vriendinnetje van het paard waar ik op ging. We hadden alleen beiden al meer dan een jaar niet op dat paard gereden, dus we hoopten dat het goed zou gaan. Nou, en dat ging het!!
We hebben een onwijze lol gehad (om over het smincken nog maar te zwijgen *LOL* ) en de proef hebben we ook nog eens netjes gereden, al zeg ik hetzelf.
We zijn 1e geworden met 140 punten, dat was 13 punten verschil met de 2e plaats (127 pnt).
Verder vond het publiek Asterix en Obelix het mooiste van de avond, alleen die kregen helaas geen prijs. Wel jammer, want die 2 zagen er heel leuk en grappig uit.

We hebben foto's van de wedstrijd, alleen die staan nog niet op mijn computer. Ik kan ze er evt. wel op zetten, als jullie het willen zien. Haha!


xxxies


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 22:21

Xsara schreef:
Klinkt ook allemaal erg leuk en gefeliciteerd nog met jullie eerste plaats.
En tuurlijk willen we foto's zien.

Ik zal even aan Indylover vragen of ze ze hier op wilt zetten!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 22:45

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/26980/incoming/Afbeelding%20027--klein(1).jpg[/img]
Nouw, dit is dan alvast 1 foto!
Het is niet zo'n hele mooie want alle details missen waar we ook aan gedacht hadden enzo en Kyra staat er een beetje suf op Gaaaap

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-03 23:17

En die smink (hoe schrijf je dat??) kregen we aan het einde van de wedstrijd er niet af!! Dat was echt een drama joh!! En jeuken dat het deed Haha!
Gelukkig is het er bij mij nu af, na 3 dagen :p

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 20:36

Ohoh.. ik schaam me dood Haha! Lips are sealed


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-03 21:56

RockyLover schreef:
haha leuke foto's, alleen waarom loop ik in de achtergrond bij die laatste?? kon dat niet weggeknipt Tong uitsteken ??

xxx Roos


Zie je nou wel.. je loopt altijd in de weg Tong uitsteken


geintje hoor...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isa_Sofie, Kirrietje, Knollboll, Saaams, Tamara1991 en 50 bezoekers