Jeuj!! Weer een wintstpuntje erbij!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Jeuj!! Weer een wintstpuntje erbij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 18:16

Vandaag had ik weer een offieciele wedstrijd met Jamy, deze keer gewoon op de ponyclub omdat het buitenseizoen bij ons ook weer is begonnen. Aan de ene kant wel lekker want het is best vertrouwd, maar aan de andere kant heb je alleen bordjes en geen hekje of bakrand, en Jamy wil er soms wel eens tussen uit knijpen dus dat was wat minder Scheve mond (al ging het wel allemaal goed Lachen )
Ik moest al om kwart voor 6 Slapen mijn bed uit maar had mijn wekker perongeluk op kwart voor 7 gezet , maar ik was gelukkig nog prima optijd Lachen
Om kwart over 8 gingen we weg (met de trailer) van stal en 5 minuutjes later waren we bij de ponyclub, even betaald en wat gedronken en zo, toen Jamy opgezadeld en gaan inrijden. Hij was harstikke braaf en deed eigenlijk alles dus daar was ik ook wel blij mee Lachen
Mijn eerste proef vond ik vet bagger gaan, hij liep tjah... gewoon niet lekker, middendraf ging die in galop, in de bocht of in een wending vouden die zichzelf een beetje dubbel nou ja zulk soort dingetjes, maar het zag op de video wel netjes uit... beetje raar Verward
Daarna mocht ik eigenlijk gelijk mijn volgende proefjes starten, en die ging stukken beter Party!! !!
Na mijn proefjes Jamy lekker uitgestapt en op de trailer gezet, die heeft daar heel braaf gestaan tot de prijsuitreiking was.
Ik was in de eerste proef 4de met 148 punten Bloos (nou vond ik het niet goed gaan maar zo laag! Nou ja de jury was ook best wel streng, maar ja kan gebeuren he iedereen had eigenlijk wel zo laag :/ ) En in de tweede proef was ik 2de met 165 punten! Party!! Dus weer een winstpuntje erbij en dat maakt het totaal 9 Lachen (ik had trouwens nog een hele leuke beker gewonnen met die 2de prijs Tong uitsteken ) Ik hoop dat ik 29 mei dan nog 1 winstpuntje haal zodat ik 4 juni L1 kan starten (heb nu toch mooi de tijd om de puntjes op de i te zetten zeg maar *LOL* ) Maar dat zien we dan wel...
Bij mijn tweede proef stond nog als commentaar van het rijden in algemeen dat het een goede voorwaarstgereden proef was en daar was ik heel blij mee Party!! (ze is af en toe maar vooral was altijd heel sloom vandaar) en in mijn eerste proef stond nog dat galop GEEN middendraf was (sjonge alsof ik dat niet weet Nerd )
En gelukkig zat het weer ook nog mee, het was zelfs erg warm (het is ook nooit goed Tong uitsteken )



Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 18:46

Thanx Party!!!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 19:45

Barb"]
goedzo!!! je boft wel dat ze veel wedstrijden houden op
de ponyclub. Kon je niet lopend heen gaan trouwens? Haha!
[/quote]
Nee ik vond dit handiger Bloos Kan ik al me troep enzo kwijt in de auto en Jamy in de trailer dan hoef ik haar niet hele tijd bij me te houden tijdens het wachten op de prijsuitreiking Schijnheilig

[quote="gomir schreef:
Je vliegt er doorheen zo te horen *LOL*
148 punten is toch helemaal niet zo laag Verward Dat vind ik hele redelijke punten wanneer ik er niet zo'n goed gevoel over had, maar ik heb je proef natuurlijk niet gezien Knipoog

Nou ik vind het eigenlijk wel laag (had de vorige keren best wel hoog elke keer) Maar het geeft niks kan gebeuren he Tong uitsteken En de proef zag er best netjes uit vond ik, tenminste op de video dan.... Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-03 23:00

Dank je Sonja Lachen
Ik weet niet of je me al gefeliciteerd had maar ja Tong uitsteken
Ja ik weet het ben een beetje lui Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 39 bezoekers