mijn wedstrijd....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

mijn wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 19:39

ging egt egt egt zeer verrot!!!!! was eigenlijk egt telleurgesteld!!!
zelf was ik ziek...maar ik moest en zal mijn wedstrijd rijden!!! was ook weer een nadeel dat we voor het eerste dit jaar weer buiten gingen starten!! daar kwam ook nog eens bij dat het egt kl*te weer was!! heel erg hard waaien!!! egt heel hard (mijn cap vloog bijna af ) en dan was karley ook nog eens strondvervelend...kan je na gaan hoeveel dingen ik had dat mijn proef verrot zou gaan...

de dagen voor de wedstrijd was karley het engeltje van de dag de hele tijd braaf enz...onwijs goed wijken heel braaf nageeflijk lopen zonder te hangen...en dan de dag van de wedstrijd vind karley het dus heerlijk om mij te jenne... dat was er ook aardig gelukt...

het begon allemaal dat ze op de heenweg daarnaartoe onwijs braaf was...nou dan krijg je een strondknol in je proef...bij het inrijden (heb ik dus mijn handschoenen aan waar ik dus absoluut niet mee kan rijden) was ze dus al heel erg vervelend...want dan wil ze de hele tijd haar vriendinnetje in de gaten houden dus de hele tijd die kop de lucht in.!! toen kregen we mijn eerste proef..!! karley hinnikte zo hard dat ik mijn lezer niet eens kon verstaan ( terwijl die al zo hard schreeuwd ) moest ik halthouden onder de X (niet voor het groeten maar voor wat anders) maar aangezien ze de bak uit wilde omdat ze een pony zag...liep ze vrolijk verder...dus sotnd er ook als commentaar bij dat ik haar te veel met mijn handen stil zette..(tjah..sjorrie hoor maar mijn paard liep vrolijk door ) nog iets ergs...karley wijkt de laatste tijd vrij goed...maar natuurluk van de uitgang afwijken doet ze weer niet omdat ze naar de andere paardjuhs wilde
karley ging ook elke keer bij de uitgang stoppen....

nou einde 1e proef...ikke weer naar de binnenbak...beetje oefenen met wijken...en dan kan mevrouw het ineens super goed

zo op naar de 2e proef...karley weer keihard hinniken...maar aangezien ze weet dat ik boos word omdat ze meteen haar kop de lucht in gooit ging ze met halstrekken keihard draven terwijl ze juist halsstrekkend een overgang naar de stap moest maken...ik was haar zo zat met haar gehinnik en dan wegdraven dat ik die teugels op pakte...en haar egt hard stilzette...ik was haar zo erg zat...kep wel verder braaf mijn proef afgemaakt maar ik was egt kwaad en teleurgesteld...vooral omdat karley daarvooor zo braaf was en dan net met mijn wedstrijden niet...maarjah...ik ga nu egt heel hard oefenen voor de volgende die ik 8 juni heb!!! ik ga nu ook vaak naar pauline die me gaat helpen...ook met de galop en dat karley nu constant beneden blijft en niet dat gewissel...

owjah mijn punten de eerste proef 153 en de tweede 141.... kwas eigenlijk nog verbaasd dat ik voor mijnn eerste 153 zo hoog kreeg...maarjah volgende keer beter...kep iig geval geen verlies punten..!!!

trouwes...voor mijn verhaal hier...tips en commentaar zijn wel kom...

tips graag voor hoe ik sommige dingen misschien kan oplossen..!! kan der alleen maar van leren!!

foto's komen nog maar die moet ik ffies ontwikkelen

xx lisanne en karley

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:39

kep iig geval geen verlies punten..!!!

Citaat:

ZO moet je niet denken, als je van verliespunten uit gaat kun je beter niet op concours want dan ben je er nog lan niet klaar voor.
153 is al bijna eenwinstpunt, is toch super voor de eerste keer!
Succes verder

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:40

hm.. ik snap dus nog steeds niet hoe alles werkt haha!!!!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:24

Ach ja, volgende keer beter Lachen . En zo heel slecht vind ik 153 en 141 punten niet, dus het zal vast wel meevallen Lachen !
Welke klasse reed je?
Nou ja, iig veel succes met je volgende wedstrijd!

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 19:53

ik reed in de L1...de tweede keer met karley maar wel weer de 1e keer buiten,....

keej ik weet het ik heb in het algemeen eigenlijk tog niet zo heel erg slecht gereden...ik zeur gewoon teveel Tong uitsteken:P:P

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:09

Balen dat het zo rot ging! maar de punten vallen opzich nog mee, het was toch de eerste keer L1? Gewoon heel goed oefenen, het gaat steeds maar beter hoor! Lachen

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:21

De punten vallen iid heel erg mee, maar dan nog het klinkt misschienn een beetje banketstaaf maar aan njouw verhaal te merken was jij degene die zwaar gestresst naar de wedstrijd ging, ik denk dat je dan niet de pony alles kwalijk moet nemen, maar de fouten bij jezelf moet zoeken. Als jij ziek en gestesst op je pony zit snap ik wel dat je pony niet goed naar je luistert.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:25

Ik ben volgens mij een van de weinigen die in staat is om minpunten te rijden Bloos Maar als mijn beestje doorslaat slaat hij ook echt door en ben ik al blij als ik aan het eind van de proef voor en achter nog weet...
Meestal rijdt ik hele nette punten hoor, maar ik heb wel dingen meegemaakt Bloos

153 en 141 vind ik helemaal niet slecht trouwens

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132005
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:41

Je klinkt niet echt vrolijk, maar met de punten lijkt me helemaal niks mis hoor !
Zo'n eerste wedstrijd buiten onder zulke slechte omstandigheden is altijd lastig, ik vind dat het resultaat helemaal niet verkeerd is, daar mag je best tevreden over zijn.
Ook al heb je er geen goed gevoel aan overgehouden, probeer het te zien als een goede oefening voor de volgende keer.
Voor alles moet een eerste keer zijn, die heb je nu in elk geval gehad, het kan alleen maar beter worden.
Volgende keer beter !

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 23:11

bedankt voor de reacties...

en evy het was de 2e keer in de L1 met karley

en mariska15 dat ik ziek was klopte...maar ik was niet zwaar gestrest..ik ben eigenlijk haast nooit zenuwachtig of iets...ik ga der gewoon voor!!!

kep 8 juni weer een wedstrijd...het zal dan hopelijk beter gaan...ben al hard aan het oefenen!!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 16:50

punten zijn toch wel goed, volgende keer nog beter en dan heb je wellicht een winstpuntje te pakken.
Het is toch al cool dat je met een fjord dressuur wedstrijden rijdt!

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:08

jazeker is het cool dat je op een fjordje een wedstrijd rijdt!!!!!!! Fjorden zijn m'n lievelings pony's!! maar de punten die je hebt behaald zijn toch al goed? Lachen En trouwens je kan niet altijd zo goed rijden als je had verwacht! Knipoog

Doei doei!! Haha!

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:10

Ga je nog een wedstrijd rijden dan kan je het in ieder geval nog ns een keertje probeeren? Als je nog een wedstrijd gaat rijden wens ik je geluk en vooral heeeel erg veel plezier! Hoopelijk! Doei doei!!

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 12:03

thannx...ik heb 8 juni weer een wedstrijd...ik ben lid van een vereniging dus start ook officieel met mijn fjord...!!! ik heb er dit jaar bij elkaar nog 4 als ik thuis zal starten..!! maar tussen door kan ik natuurluk ook nog gaan want ik heb een trailer...maar ik kan beter nog ff wachten totdat ze thuis wat beter rijd!!

xxx lisanne en karley

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 12:04

trouwes leuk mickeylover dat je ook zo van fjorden houd!!!

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:22

ja bedankt! Haha! Ik zou zelf ook wel een fjord willen maar dat mag niet van m'n vader en moeder!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Doeg! Veel plezier met je fjord!! Party!!

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-03 23:48

bedankt..!!! heey je woont trouwes niet ver van me af....mocht je een keer zin hebben in een eigenwijze fjord...Knipoog;)

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:19

Hee had je het nou tegen mij Karlylover?Ik snap er niks meer van????????
En als je het niet tegen mij had vind ik dat heeeel erg jammer!

Doei doei! Party!!

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 17:18

K zou het wel leuk vinden een eigenwijze fjord!! hahahahahaahhahahahah!!!

Doei doei!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 18:48

Ja hoor Karleylover! Knipoog We komen wel een keer meeten! Mickeylover is namelijk mijn zusje Bloos

Maar weer ff on-topic... Volgende keer beter toch?

karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 20:11

heey...gesjellie..!!!

Mickeylover

Berichten: 87
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 20:30

hee anique wat gezellig!! Mogen we wel van ma naar Lisanne? Scheve mond
Ik denk het niet?! Of mogen we er niks over zeggen? Lips are sealed

Doei doei! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 21:56

Ja, dat regelen we wel! Ik zal je even pben, karleylover!