Ik wil ook op wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Ik wil ook op wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 14:34

Zie titel Haha!

Ik kan dus geen officiele wedstrijden gaan rijden omdat we geen trailer hebben en bij ons zijn nooit echt wedstrijden zo dichtbij zodat je erheen kan rijden Huilen
Ik ben nu lid van een rijvereniging maar die hebben maar 2x per jaar onderlinge en de volgende is pas in september Scheve mond
Nu wil ik wel lid worden van een andere vereniging maar ik weet niet welke!
Ik denk dat ik gewoon er naar toe ga en dan vraag hoe vaak dat ze wedstrijd hebben en die me het leukste lijkt daar wordt ik lid van...
Hoe hebben jullie dat gedaan? Verward

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 14:43

wij hebben ook geen trailer. Dus doe ik gewoon mee aan onderlinge op de club (een keer per jaar) en gemeente kampienschapopen. En 1 keer per jaar is er een wedstrijd hier in de buurt met springen dressuur en mennen waar je ook geen stratkaart voor nodig hebt. Daar kan ik dan lopends heen. En als ik desnoods een keer naar een oefenwedstrijd wil kan een kennis van ons wel rijden. Maar dat vraag ik eigenlijk nooit. Hun hebben het ook al druk zat. Maar ik rijd alleen maar wedstrijdjes voor mijn plezier, dus dan zijn deze wedstrijdjes wel mooi.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-03 16:35

Ja...dat was ook eigenlijk mijn idee...
En gewoon een beetje oefenen zodat Sabientje went aan andere omgevingen om te rijden enz.
Maar bij ons heb je dan 2x per jaar onderlinge en geen gemeente kampioenschappen omdat er in ons dorp niet echt zo veel paarden zijn...of het ligt erg verspreidt...

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:51

dat is idd jammer, kun je ook niet met iemand van je club meerijden dan? Of een trailer huren, maar dan moet je auto dat wel kunnen trekken, en dat mag die van ons ook niet.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:38

Zijn er geen wedstrijden in de buurt waar je onder de man naar toe kan? En anders trailer huren of met clubgenoot meerijden?

Hoop dat je iets vind waardoor je vaker op wedstrijd kan!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:44

ik ga nou ook officeel starten en we hebben ook geen trailer,maar huuren er gewoon telkens een Lachen
als je adressen wilt stuur me maar ff een pb.

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:45

Tja, en het kan ook anders... Ik heb een trailer en een startkaart maar nu is mijn paard al sinds half januari uit de running door een flinke blessure... en nou ging het daar afgelopen week weer net iets beter. Krijgt mevrouw een trap in de wei op een knie waardoor ze nu weer als Her Flick (Allo, allo) loopt... 'k Kan wel janken... Huilen Huilen Huilen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:48

Je kunt toch aan Hub vragen of je zijn trailer mag lenen. Volgens mij kan jullie auto die wel trekken of niet???
Ga eens op Heihof en Galop informeren. Volgens mij rijden ze daar ook onderlinge wedstrijden. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor en anders kun je b.m. starten. Als je gaat starten, dan wil ik wel mee!!!!!!! Ik heb een paard dat niet zo op vreemde omgevingen kikt, dus voor mij geen wedstrijden, dus ik houd me aanbevolen als groom Lachen

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:58

Je auto moet er wel geschikt voor zijn. Ik had geen trailer en geen geschikte auto. Dus ik heb met Bresco toen ook 2 jaar geen wedstrijden gereden.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 22:07

Mikkie schreef:
Je kunt toch aan Hub vragen of je zijn trailer mag lenen. Volgens mij kan jullie auto die wel trekken of niet???
Ga eens op Heihof en Galop informeren. Volgens mij rijden ze daar ook onderlinge wedstrijden. Het hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor en anders kun je b.m. starten. Als je gaat starten, dan wil ik wel mee!!!!!!! Ik heb een paard dat niet zo op vreemde omgevingen kikt, dus voor mij geen wedstrijden, dus ik houd me aanbevolen als groom Lachen


Onze auto kan dat denk ik wel trekken maar we hebben geen trekhaak
Verder denk ik ook niet dat we de trailer vaak kunnen lenen want Solvej gaat ja ook op concour....
Ik ga idd eens bij Galop of Heihof informeren... Ik hoop dat ze wel vaker dan 2 x per jaar wedstrijd hebben want anders schiet ik er nog niks mee op...
En dat van dat groomen is afgesproken hè? Knipoog Lachen

P.s. wat betekent b.m. ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:13

Buiten mededingen
Dus niet voor de prijzen.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-03 22:14

Ok! Maar die oranje rozetjes zijn zo leuk Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:24

Hahaha ja daar heb je wel gelijk in *LOL*
Dus toch maar eens clubgenootjes met een tweepaardstrailer lief aankijken... Briefje op het prikbord, of een berichtje in het clubkrantje...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:14

Ik zou inderdaad gaan proberen bij een clubgenootje die een 2-paardstrailer heeft Haha!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 09:20

Dat zou idd een mogelijkheid kunnen zijn maar het probleem is: ik sta op een prive-stal en daar is dus maar 1 trailer...op de manege waar die vereniging zit kom ik eigenlijk nooit meer. Maar ik ga vanavond naar Galop (andere manege) en dan zal ik daar eens informeren...Haha!

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:48

Veel poyclubs hebben toch een clubwagen. kijk daar eens naar.
het is bovendien heel erg gezellig om met de hele club op stap te gaan...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 15:50

Op onze vereniging is in totaal 1 meisje die gaat op wedstrijd en ze hebben dus ook een 1 paards trailer Boos!