1ste (buiten)kringwedstrijd van 't seizoen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

1ste (buiten)kringwedstrijd van 't seizoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 14:28

Heeeyyzz!!

STRESSEN joh!! Ik moest zaterdag (12 april) starten in het zogenaamde "Elfbergen" (FRIESLAND) wat onze vaste eerste- en laatste buitenwedstrijd is van het zomerseizoen. Nah ja, ik moest dus eerst dressuur (L1) rijden, dan eigenlijk tegelijk 4-tal en springen.. Tsja, dat gaat best wel moeilijk he! En 4-tal gaat voor.. Dus zouden ze wel wachten bij het springen (L). Nah ja... Na de dress, waar Lars heel gemeen af en toe gewoon totally tegen de hulpen was en er zelfs nog een keer de baan uitspatte toch kennelijk nog een erg geslaagd proefje. Namelijk 161 pnten en een 5e prijs!!!!!

Oja, eff foto van Lars op het begin van de dag:

Afbeelding

Daarna met het 4-tal. Onze allereerste wedstrijd.. Het enige 4-tal van de wedstrijd en na 3x trainen. Allemaal enthousiaste lui joh! De jury vond het geweldig en we hadden me toch een publiek.. Schaamde me haast zoveel eigenlijk.. Voor zo'n simpel proefje. Ik liep trouwens als 4e omdat ik erg goed ben ik het dichten van gaten en afsnijden van hoeken wat erg hard nodig is altijd!! Maakte 1x flinke fout geloof ik maar weer goed opgelost dussss... Hadden we een wp ook nog!! 168 pnt. Vet leuk.. En 1ste prijs natuurlijk Pling .

Ik daarna snel snel naar het springen. In m'n eentje tussendoor parcours verkennen. Dat moet er echt stom uitgezien hebben!!! Bloos Maar goed.. 2 weigeringen op de 3e hindernis en nog een balkje ergens.. Maar ja, 16 strafpnt.

Toch verder nog wel een geslaagde dag!!

Nog even een foto van 't 4-tal (ik rij achteraan):

Afbeelding

Heel veel groetjes Hester!!!!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:33

Gefeliciteerd met je winstpunten en prijzen!

Jammer dat er tegenwoordig zo weinig 4- en 8-tal gereden wordt! Ik vond het altijd erg leuk om te doen.

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:05

Gefeliciteerd met je 5e prijs!!!! *LOL* k vond het echt vet leuk gister!! wel vermoeiend maar wel super leuk! Haha! en ook knap van het 4-tal na 3x oefenen!! echt goed Pling

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 18:07

Jaa!! Jij ook gefeliciteerd met je wp Anke!!

Groetjes Hester

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:14

Harstikke goed gedaan Hester! Gefeliciteerd..

Was zeker een durk dagje gisteren...
Lars ziet er mooi uit op de foto's...
Maar hoe zit dat nou met die winstpuntenregeling van een 4-tal?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:23

Gefeliciteerd met de winstpunten en prijzen !
Leuk dat jullie viertal rijden, dat hoor je niet veel meer.
Terwijl het toch een uitgelezen kans is om de teamspirit op te krikken, en het kan nog ontzettend gezellig zijn ook !

Finesse

Berichten: 533
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:53

New-Forest schreef:
Maar hoe zit dat nou met die winstpuntenregeling van een 4-tal?


In de viertalproef klasse L kan je maximaal 250 punten halen, je moet min 60% halen voor een wp, dus dat komt omgerekend neer op 150 punten. Die 168 was dus erg hoog!


Ja! Het was leuk he Hester! Het ging echt goed voor de 1e keer met het viertal *LOL*

Gefeliciteerd met jullie prijzen en wp'en Anke en Hester

Ik was zelf ook voor de 1e keer 1e geworden in de M1 dressuur, met 165 punten. Was weer mega trots op mijn schimmeltje Zoe/Finesse Schijnheilig Pling