Tot de M hoedje of Cap?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Tot de M starten met een hoedje of met een cap?

Hoedje
15 (15%)
Cap
81 (84%)

Totaal aantal stemmen: 96



Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 08:05

Deze discussie is al zo vaak gevoerd Slapen , kijk maar eens met de zoekopdracht.

Afijn, gaan we weer: iedereen moet dragen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Zelf ben ik vanaf de M met hoedje gaan rijden. Maar als ik nu met een ander paard zou starten zou ik direct vanaf de L mijn hoedje opzetten.
Ik heb nog wel zo'n ouderwetse cap, maar dat maakt qua veiligheid geen verschil met een hoedje omdat ik dat bandje toch naar binnen vouw.
Ik vind die Casco's echt geen gezicht, maar dat is persoonlijk.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 20:42

Omdat dat gelijk valt met overgang naar S&T ?? Ik verzin ook maar wat.

Van mij mag iedereen direct in de B met hoedje rijden, staat veel verzorgder in de dressuur.
Maar ik ben dan ook een 'echt NBVR-lid'

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:54

Ik denk dat je laatste stelling heel erg afhankelijk is van de stal waar je staat. Er zijn in het westen veel recreatiestallen maar ook veel wedstrijdgerichte stallen. Op wedstrijdgerichte stallen is iedereen lid van een vereniging, uiteraard om te kunnen starten.
Misschien dat er in het Oosten van het land nog meer sprake is van clublessen? Hier heeft bijna iedereen die wedstrijden rijdt wel prive-les.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 00:06

Je zit hier in een van oudsher goed vertegenwoordigd NBVR gebied. NBVR leden waren allemaal nogal individualistisch ingesteld. Het gaat om de startkaart en that's it.
In de plaats waar ik lid ben zijn 2 verenigingen: 1 oud NBVR-vereniging en 1 oud KNF-vereniging.
De KNF leden waren idd veel meer betrokken bij hun club dan de NBVR leden.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:35

En als slotconclusie dat de NBVR in het Westen veel beter vertegenwoordigd was dan in andere delen van het land, waardoor er dus in het Westen meer hoedjes gedragen worden.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, kimmetje26, marygoround, Plop1997, Sabbientje en 9 bezoekers