oefencross (Ede)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

oefencross (Ede)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 12:56

Wie heeft er wel eens een oefencross gedaan, en dan met name in Ede?
Ik was eigenlijk pas van plan om in Nijmegen in aug. mee te doen, maar Jumper gaat zo goed vooruit dat ik misschien wel in Ede mee wil doen.
Ik was vrijdag bij een clinic van Alice Naber en die liet videobeelden zien van de oefencross in Ede van vorig jaar en toen dacht ik eigenlijk, nou dat kan ik ook wel. Er was oa een fries bij die de hele cross in draf liep en een bejaarde man die voor het eerst een cross deed... En bovendien leek het of ze hardstikke veel lol hadden allemaal en de omgeving was prachtig. Dus eigenlijk twijfel ik nu heel erg of ik niet toch mee zal doen... Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:58

Jumper, we hebben een bokt meeting gemist, want ik was er ook. Helaas kan ik niet meedoen in Ede, maar ik ga zeker naar Nijmegen (wsl meteen B). Het leek mij ook absoluut haalbaar in Ede!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:06

ik heb vorig jaar meegedaan in het L in Ede, en dat ik wel haalbaar hoor!
wanneer is het eigenlijk weer in Ede?! ik denk dat ik dit jaar weer meedoen!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:15

reddytobias schreef:
ik heb vorig jaar meegedaan in het L in Ede, en dat ik wel haalbaar hoor!
wanneer is het eigenlijk weer in Ede?! ik denk dat ik dit jaar weer meedoen!


http://www.cic-ede.nl/
Lachen
Maar voor ons is het op 17 juni en 18 juni (B & L pony's) maar dat is op een dinsdag en een woensdag. Is het dan vakantie ofzo want het lijkt me een beetje raar als je dat op een doordeweekse dag houd..? Verward Of is het over 2 dagen verdeeld dat de de dressuurproef bijvoorbeeld op de dinsdag word gehouden en de rest op woensdag? Verward

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:33

ik denk dat ik ook mee ga doen! lijkt me erg leuk, is een bodyprotector verplicht?

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:38

sokje87 schreef:
ik denk dat ik ook mee ga doen! lijkt me erg leuk, is een bodyprotector verplicht?


Als je officeel gaat wel, altijd.
Bij de oefencross weet ik het niet.. Denk het wel hoor. Het is wel zo verstandig om een bodyprotector aan te doen..

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 15:43

Vorig jaar heb ik L-pony's gestart in Ede en dit jaar M-pony's...
De L was heel goed te doen....

Foto's van de oefencross van Ede vorig jaar zijn ook nog te vinden op www.sgw-eventing.nl

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 19:54

Ede is geweldig! Ik heb Ede vorig jaar gereden (klasse B paarden).
Als Jumper het zo goed aanpakt, kun je best de oefencross rijden. Ede is een heel eerlijke en mooie cross voor de paarden. De waterpartij is ook heel tof.

Nog even info over de data: Je kunt inschrijven (geldt voor klasse B in ieder geval) voor of alleen de 18e of je kiest voor dressuren op 17 juni (dressuur begint vanaf 1600 uur smiddags) en dan het springen en crossen op 18 juni. Je kunt ook alleen inschrijven voor de 18e, dan dressuur je smiddags v.a. 1600 uur en dan begin van de avond het springen en de cross. Bij het insturen van je startcoupon moet je dan wel aangeven wat je wilt!

Over de bodyprotector: deze is zeer zeker verplicht!!!! Zonder bodyprotector mag je niet starten in de cross, ook niet in de oefencross!!
Ook belangrijk: zorg voor goede beenbescherming voor je paard, zowel voor als achter!!!!

Ik ga zeker zelf ook weer Ede rijden en ik ga alles op de 18e doen. Wie weet zien we elkaar nog wel.

Ik ben trouwens nieuw hier. Ben al een aantal keren als gast op Bokt geweest, maar je kunt alleen berichten sturen als je geregistreerd staat, dus vandaag maar eens mijn registratie rondgemaakt.

Groetjes Simmie

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 20:30

Het klinkt allemaal erg leuk. Ik denk er nog een weekje over na en dan beslis ik. De inschrijving is nog tot 23 mei zag ik dus ik heb nog wat tijd. Ik start in ieder geval alleen de oefencross en nog niet meteen in de B want ik heb nog geen winstpunt in het springen... (Jumper wel, maar ja, ik moet ook meeliften nietwaar...Lachen )
Moet ook nog een bodyprotector regelen, maar dat zal wel lukken.
In die week is het hier trouwens schoolvakantie, maar volgens mij alleen voor de kleintjes (onze Rick balen natuurlijk, die heeft ook een toekomstige crosspony...).
En beenbescherming heb ik altijd goed voor elkaar, ook met gewoon springen en buitenrijden. Heb afgelopen jaar pech genoeg gehad, ben nu gewoon een beetje (af en toe misschien teveel ) voorzichtig...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 20:34

ja ik denk dat ik weer mee ga doen! het is wel een klereN end rijden! maar ik wil toch nog een leuke L cross rijden! voorbereiding op me 1e M cross!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:05

Ik heb me een aantal weken geleden al ingeschreven, en je moet idd wel even goed kijken naar de data's dat je wilt rijden... maar opzich spreekt dat nog wel aardig voor zich!

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:17

als je je in wilt schrijven moet je dan een emailtje schrijven naar het wedstrijdsecretariaat?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:21

ik heb met het vraagprogramma vanaf de site van ede mijn startcoupon ingevuld... een briefje erbij, het spulletje in een envelopje en op de bus maar.. waarom wil je een mail sturen sokje87??

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:49

Ja weet ik niet dat kon, maar ik heb nog geen startkaart en ik wilde alleen met de oefencross meedoen, maar kan dat niet dan? ik heb em wel al aangevraagd maar hij is nog niet binnen, en aangezien ik hoor dat dat nog wel een poosje kan duren... Knipoog

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:20

Die video heb ik al een keer gezien dus dat heb ik in ieder geval niet gemist...*LOL* Ik had heel graag naar die clinic gewild, maar ik had al een les van Herman Wientjes in de agenda Verdrietig

Dan hebben jullie Tjeerd zeker ook wel zien stuiteren en Wolffer die maar braaf, braaf bleef zeggen tegen zijn vosje Knipoog
We hebben met kamp trouwens ontzettend gelachen om Alice die vol enthousiasme stond te vertellen dat dat paard toch helemaal niet braaf was en er daarna achter kwam dat die jongen vlak voor haar zat *LOL*