Verslag van Indoor Cross Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Verslag van Indoor Cross Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 18:08

Vandaag (30 maart 2003) had ik een indoor cross in Lisse. Het was een soort oefencross want je kon hem twee keer rijden en het telde niet voor puntentelling.

Ik had de avond van te voren me klok al een uur vooruit gezet en de wekker om half 7 gezet. Toen in de ochtend werd ik wakker gemaakt door me vader om kwart over 7 Frusty Me wekker was dus blijkbaar niet afgegaan want ik word daar echt altijd wel van wakker.. Fijn, verslapen dus. Snel ging ik douchen en aankleden om daarna Melano en de andere pony's eten te geven.
Daarna heb ik zelf een broodje naar binnen gepropt en ging daarna weer naar de stal om Melano nog eventjes te poetsen want die had zo als gewoonlijk weer fijn liggen rollen
Om half 9 wou ik weg gaan maar dat werd zoals gewoonlijk weer later en dus vertrokken we om 10 over half 9.
Bij de startlijst die ik thuis had ontvangen zat een routebeschrijving. Eenmaal in de buurt van Lisse aangekomen pakte ik dus die routebeschrijving erbij. Maar nee hoor, papa lief was weer eigenwijs en wist zijn eigen weg wel. Gevolgen daarvan: dik kwartier vertraging omdat die natuurlijk weer de weg kwijt was Erg fijn
Eenmaal aangekomen bij de cross hoorde ik gelukkig dat het wat was uitgelopen Dus kon nog rustig de cross verkennen. De cross werd in 2 rijhallen gehouden. Het zag er echt heel leuk en best wel creatief uit! Na 3x de cross te hebben gelopen had ik hem wel in me hoofd. Op naar Melano om hem op te zadelen Lachen
Ik schrok me echt dood toen ik de zweetdeken van Melano afhaalde. Helemaal bezweet! Ze maakt zich altijd zo druk. Eventjes wat gestapt met der en afgedroogd en toch maar opgezadeld.
Het inspringen ging goed, sprong alles en er was niks aan de hand Party!! kwartier later werd ik omgeroepen dat ik me gereed moest houden. Na een rondje in de bak hebben gestapt mocht ik starten. Het werd op stijl beoordeeld en werd er dus niet op tijd gelet. Daar was ik wel blij om want Melano hobby is rennen (lees: crossen). Het ging allemaal ze gangentje en Melano sprong alles heel soepel en makkelijk. Je moest door een best smal gangentje om naar de andere bak te kunnen waar de laatste paar hindernissen stonden. Melano vond niks engs en ze had er gewoon weer plezier in Party!! En ik was foutlooos Party!! Jeetje wat was ik trots.
Ze was helemaal bezweet dus ik ging maar eventjes lekker met der stappen, aan de hand. 20 minuten later moest ik weer dus had nog wel eventjes de tijd.
10 minuten later zat ik er weer op en sprong ik nog eventjes 2 hindernissen. Ik wist dat ze het kon dus ging ik niet meer met der springen.
Even later ging ik weer en alles ging weer goed in de 1e bak. strobalen, skipiste, heksenoog, boomstammen, toppie! Toen in volle galop naar de 2e bak. Daar was de wal (op en af sprong is dat) en de eerste keer ree ik er iets te hard op af en glee Melano een beetje uit. Deze keer ging ik er in de draf op af maar toen stopte Melano er mee Scheve mond En in stap deed ze het ook niet. Opnieuw aangereden en deze keer wel in galop en weer een stop Frusty Nou toen werd ik ff boos en ging ik weer opnieuw aanrijden. Deze keer had ze het gelukkig begrepen en sprong wel. Toen naar de laatste hindernis en door de finisch heen. Jammer van die 2 weigeringen die niet nodig waren (blijft een dier natuurlijk Knipoog ) maar ik was natuurlijk super tevreden! Nog lekker 10 minuten met der gestapt want ze had het erg warm en daarna op de trailer gezet. Lovers
Ik vond het wel jammer dat er voor ons (pony's laag) geen water was. Als ik dat had geweten was ik wel pony's hoog gegaan omdat ik voor dat water wel moet trainen.
In de kantine hadden we (ik, me vader+moeder) daarna nog een patatje gegeten met een colaatje en al snel volgde de prijuitreiking.
Ik was 2e geworden en het de hoogste stijlpunten, 8,5 Party!! Jammer van die 2 weigeringen want anders was ik eerste geworden. Maar dat maakt verder ook niet zoveel uit want ik ben natuurlijk harstikke blij met me 2e plaats EN ik ben weer 10 euro rijker Party!!

Het was een erg leuke dag en heb er weer helemaal zin in.
Dinsdag 8 april heb ik een cross les in Biddinghuizen van Gert Naber samen met Hesterv en dan op 20 april de cross in Roden Party!! Joehoe, kan bijna niet meer wachten. Haha! Party!!

*Ik krijg net een SMSje van Gomir die ook vandaag moest starten (niet gezien omdat ze veel later moest starten). De eerste keer is ze gediskwalificeerd en de tweede keer had ze 2 weigeringen want hij was bang voor het water. I kdenk dat ze ook nog wel eventjes een verslagje zal typpen Lachen *

Voor foto's van vandaag zie:
[ITP] Indoor Cross Lisse met Melano.
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 30-03-03 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 15:28

Ahaa, er was dus geen water.
Ik dacht dat omdat er van die palen voor dat zeil met water erin stonden. Dus ik dacht van dat die dan wel gehaald worden voor een klasse joger. Maar ik moet ook niet denken Nerd
Melano had trouwens helemala niet naar het water gekeken Verward
Maf paard heb je hoor *LOL* Hij hoefde het niet eens te springen Knipoog Maar als je maar tevreden bent he, daar gaat het tenslotte allemaal om
Hoeveel stijlpunten had je eigenlijk?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers