gelpad op wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:51

Daarom vind ik het zo raar dat het er niet op staat! Ik word wel geacht volgend weekend het nieuwe reglement te kennen Knipoog dus ik wil het wel graag op tijd doornemen.

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:04

Ik heb ze als jurylid toegestuurd gekregen (algemeen en dressuur) en als vereniging heb ik toegestuurd gekregen algemeen, dressuur en springen. Heb gisteren telefonisch nog 2 sets aangevraagd (omdat wij meerdere secretariaten hebben) deze zouden ze zo spoedig mogelijk toesturen en moeten dus betaald worden. Ze zijn ook nog een opbergmap aan het ontwikkelen, die kan straks besteld worden (kost weer geld natuurlijk).
Over een bontje e.d. onder het zadel staat niets geschreven dus mag het toch ....

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:26

Gek dat jij wel het dressuurreglement hebt toegestuurd gekregen, ik dus niet. Alleen een brief met de mededeling dat ik het moest downloaden.
Net gebeld, en ze sturen er eentje toe.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 28-03-03 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:31

vraag je dan ook wanneer het op de site komt voor ons klootjesvolk Knipoog

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 12:21

wel vaag maar ja hè zo is de paarden sport regel.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 23:57

Oh ik deed dat eerst wel altijd.. Nooit problemen mee gehad hoor. Ik reed wel met zo'n witte hoes eroverheen. Ik vind trouwens die bonte onderleggers geen gezicht!!
Ik reed toen met gelpad omdat de kussens van mijn zadel best wel hard waren, maar nu heb ik een nieuw zadel met zachtere kussens en rij ik zonder..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 18:42

beppies schreef:
Ho ik weet zeker dat er in de nieuwe reglementen (die ik thuis gekregen heb) iets staat dat een spoor alleen nog maar af fabriek omkleed mag zijn en rubberen beschermers zoals waar wij het over hebben zijn dus niet af fabriek dus geen broodje aap verhaal, alleen slordig dat het niet juist verteld wordt op de bijscholing.


Hahaha, heb ik dus even mazzel met mijn net nieuwe sporen. Ik gebruikte sporen met losse rubbertjes maar heb net nieuwe sporen gekocht die fabrieks-af al een beschermende laag van rubber erom heen heeft Haha! goed geregeld weer