Welke wedstrijden zijn het meest bij gebleven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:15

judith, dat is wel superwrang zeg!

Springen successen *LOL*
Party!! De kringkampioenschappen jaren geleden toen ik 2 paarden in het L springen startte. Twee manches rijden, maar 1 zadel hebben dus steeds omzadelen, en beide paarden dubbel foutloos. Er zat maar 1 andere combinatie in de barrage dus ik had 2 minuten om om te zadelen en de ander te starten. Uiteindelijk won ik met het laatste paard (onze trouwe Trammelant) met ruim 4 seconden verschil op nr 2 en was ik met de ander dus 3e.

Party!! Het M parcours waar de 4 fouters al werden opgeroepen voor de barrage terwijl ik nog moest starten met Trammelant, en die liep dus foutloos *LOL*

Party!! Raimaer's eerste B parcours toen ze twee keer foutloos liep als 4 jarige.

springen blunders
Party!! de NKB kampioenschappen waar ik voor de bel starttte in de barrage Frusty
Party!! het verkeerde parcours vorig jaar met Pablo Frusty

Dressuur successen *LOL*
Party!! B en L1 dressuur in Vorstenbosch, Pablo 2 keer 1e, + 2e en 3e en 5 wp uit 4 proeven (waarvan 1 keer gejureerd door Lieke2 *LOL*)
Party!! dressuurproef tijdens de SGW met Trammelant, alles klopte die dag en we hadden bijna 80 %

Dressuur blunders *LOL*

Party!! NCB kampioenschappen B bij de paarden als 12 jarige en zo zenuwachtig dat ik bij het halthouden- 4seconden stil staan begon te groeten Haha!
Party!! de M2 proef waarbij Trammelant niet voorbij B-E durfde ivm de varkens achter de juryauto en loepzuivere wissels om de pas liet zien in de middengalop over de lange zijde Haha!



Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:19

En jij Tyrza Haha!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:07

Fitz, de wedstrijden met Pablo en Raimaer weet ik ook allemaal nog precies. Maar mijn carrière met Trammelant is te lang en en te lang geleden om daar nog alles van te hebben onthouden Haha! Maar sommige staan me nog zeer helder voor de geest *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers