Help!! Hoe moet je een doorhaalplastron strikken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Help!! Hoe moet je een doorhaalplastron strikken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 17:59

Ik heb al in eerder geplaatste topics gekeken, maar daar kon ik toch niet het antwoord vinden op mijn vraag. Scheve mond

Ik moet zondag wedstrijd rijden en ik zit hier met een plastron die ik maar niet goed krijg. Verward

Ik heb zo'n "Nilette" doorhaalplastron van de Divoza.

Wie o wie kan mij vertellen hoe zo'n ding gestrikt moet?
Ik heb zondag al wedstrijd, dus is er wel spoed bij vereist. *LOL*

Eventueel misschien met plaatjes? Want ik snap er helemaal niets meer van... Scheve mond Frusty Haha!

Alvast bedankt!!!


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 18:04

ik weet dat op de manege ook een paar rond lopen die t kunnen. weet daan niet hoe t moet? mij moet je t iig niet vragen ik ben mega blond ind at soort dingen Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 00:10

ik wil ook erg graag uitleg Haha!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 00:43

Bij de Nilette plastron zit een briefje met heel duidelijke uitleg.. Ook in de catalogus van Divoza of Horselover staat uitleg hoe je moet strikken... Tis ff moeilijk uitleggen zo, vind ik!
Je pakt de plastron in het midden vast, dan heb je een lang deel en een korter deel. Het lange deel haal je door het "knoopsgat" heen en zo doe je hem over je hoofd, en je zorgt dat het knoopsgat midden achter zit...
De banden hangen naar voren, je kruist de banden en diegene die bovenligt, haal je onder de ander door en dan heb je al een simpele knoop, speldje erop en het blijft wel zitten... (snapt er nog iemand iets van??)

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 11:45

Smaxie schreef:
Bij de Nilette plastron zit een briefje met heel duidelijke uitleg.. Ook in de catalogus van Divoza of Horselover staat uitleg hoe je moet strikken... Tis ff moeilijk uitleggen zo, vind ik!
Je pakt de plastron in het midden vast, dan heb je een lang deel en een korter deel. Het lange deel haal je door het "knoopsgat" heen en zo doe je hem over je hoofd, en je zorgt dat het knoopsgat midden achter zit...
De banden hangen naar voren, je kruist de banden en diegene die bovenligt, haal je onder de ander door en dan heb je al een simpele knoop, speldje erop en het blijft wel zitten... (snapt er nog iemand iets van??)


Is makkelijker dan ik dacht. Een stropdas knopen is moeilijker Haha! Gaat me wel lukken denk ik Haha!

THANX!!

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 23:20

Heel erg bedankt!!!!!! Party!! *LOL* Cool

Echt!!!! Je bent mijn reddende engel Haha!