Vandaag mijn debuut gemaakt...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Vandaag mijn debuut gemaakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 15:02

Vanochtend om 9 uur reed ik mijn eerste officiele wedstrijd bij de manege waar ik ook rij. Gisteravond had Eva (een vriendin van me, dovish hier op Bokt) Pjelk helemaal ingevlochten. Ik laat zijn manen namelijk groeien maar omdat ze nu nog in de half-rechtop-half-omgevallen fase zitten en bovendien heel dik zijn was het heel moeilijk er iets netjes van te maken. Uiteindelijk hebben we zijn manen maar in tweeen gedeeld en aan iedere kant een rij vrolijke zwart-witte knotjes gemaakt. Zijn staart had ze ook ingevlochten.

Vanochtend was het dan dus zover maar voor ik bij de manege was bedacht ik (onderweg dus) dat mijn hoofdstel nog thuis lag (net ingevet0. Gelukkig kwam ik Eva weer tegen die net naar de manege ging en die zou Pjelk dus wel poetsen en zadelen. Toen ik dan ein-de-lijk in de manege was stond Pjelk dus ook opgezadeld klaar en kon ik zo de bak in gaan.

Het losrijden ging niet denderend en ook over de proef had ik niet zo`n goed gevoel.Veel voltes werden te groot, bij het halthouden stapte hij te vroeg weg en ook bleef hij er niet altijd rond door. Iedereen zei echter dat het er goed uit zag. En dat bleek ook wel! Ik had 170 punten en een derde prijs van 7 euro (1 euro winst op het startgeld Tong uitsteken ). Het hoogste punt was trouwens op verzorging: een 9! Vast vanwege de aparte knotjes:). Bedankt Eva!

Ik ben echt trots op mijn paardje (Fjord!) en heel blij met zo`n puntenaantal de eerste keer. Pjelk was trouwens niet de enige Fjord die het goed deed, er was er ook nog een met 173 punten en dus een eerste prijs. Echt cool twee Fjorden bij de eerste drie in een veld van 15 deelnemers Cool Party!! !.



Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 17:05

Ja ik hoop dit we dit zo een beetje constant vol kunnen houden zo Lachen . Maar ik denk het nie..

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-03 23:34

Ja mijn moeder heeft wel foto`s van Pjelk gemaakt (en dus ook van de knotjes) ik moet alleen nog wachten tot die ontwikkeld zijn en dan hoop ik dat mijn zwager ze wil scannen en dat het me eindelijk eens lukt ze hier te plaatsen want ik krijg mijn foto`s nooit geuploaded Frusty . Maar ik zal m`n best doen!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 12:13

Helemaal goed kimmy
Leuk jurylid is dat Knipoog
Mijn eerstvolgende wedstrijd is in Warffum op 20 april en ik hoop ook mee te doen in Kloosterburen. Misschien dat mijn vader me brengen wel en anders kan ik er misschien zelf heen rijden.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 12:14

Helemaal goed kimmy
Leuk jurylid is dat Knipoog
Mijn eerstvolgende wedstrijd is in Warffum op 20 april en ik hoop ook mee te doen in Kloosterburen. Misschien dat mijn vader me brengen wel en anders kan ik er misschien zelf heen rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers