Vandaag op wedstrijd geweest in Reusel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Vandaag op wedstrijd geweest in Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 18:27

Vandaag had ik wedstrijd in Reusel, bij manege de Meulenhaoi. Om half 9 was ik naar stal gegaan, ingeknot, gepoetst en toen naar Reusel gereden.
Ik was daar al ooit eerder geweest, er was een heel groot losrijterrein (buiten) en binnen was 1 bak om je proef te rijden.
Ik zat er net 5 minuten op toen ik te horen kreeg dat de rubriek voor mij al af was gelopen, en ik moest als eerste starten.. Scheve mond Maar ik mocht gelukkig wel wat later starten, dus ik kon nog een kwartiertje losrijden ofzo en dat was genoeg..
Eigenlijk vond ik dat mijn proef niet zoo goed, nouja opzich wel goed maar niks bijzonders Knipoog Gelukkig had ik ook niet zo'n sterke concurentie Haha!
Maargoed je weet maar nooit met de jurysport, vorige week ging het ECHT super en was ik een na laatste
Maar nu was ik eerste met 167 punten Party!! Ik stond 14 punten los van degene die 2e was, dus ik was de enige met een winstpunt in mijn klasse Haha! Er deden 5 combinaties mee, en de punten lagen niet echt dicht bij elkaar... Degene die laatste was had 135..
Maargoed ik ben dus best wel blij Haha!
Ik heb nu 6 winstpunten en na deze wedstrijd start ik nog een keer L2, en dan ga ik over naar de M1 zodat ik in de zomer niet tot de 10 winstpunten hoef te gaan Lachen

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:58

Zo Ellen goed hoor Party!! Party!! Party!! Veel succes de laatste keer in de L2 en daarna natuurlijk in de M Pling

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 20:00

Goed gedaan hoor Party!!
Veel succes nog verder Lachen