Mijn startkaart nog steeds niet binnen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:57

Jaah das echt vervelend!!! Kheb de startkaart voor de 2e pony waar ik mee ga starten in begin Januari aangevraagd, en t duurt waarschijnlijk nog wel 1 of 2 maanden voor k m binnen heb. Boos!
Maar ik rij nu gewoon met blanco startcoupons!! Is wel een goeie tijdelijke oplossing. 1 nadeel: ze zijn best wel prijzig. Maar gelukkig betaald de eigenaresse van die pony die Lachen

*geen onderschrift*


LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:29

Jessica24 schreef:
LMsWinnetou,als je je startkaart ook rond die tijd hebt aangevraagd moet je maar eens gaan bellen want er gaat nog wel eens wat mis bij de KNF.
MIjn spullen waren ze''kwijt''!!
Na heel wat heen en weer gebel is het gelukkig goedgekomen.


Jaa? Ow das idd wel vervelend!! Boos! Hmm, dan moet ik ook maar eens gaan bellen.
Tis afentoe wel erg slecht geregeld bij de KNHS. Maarja, ik las vandaag in de Paard & Sport dat ze er wat aan gaan doen.
Lachen

*geen onderschrift*


LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 15:32

masja"]
[quote="LMsWinnetou schreef:
Jaah das echt vervelend!!! Kheb de startkaart voor de 2e pony waar ik mee ga starten in begin Januari aangevraagd, en t duurt waarschijnlijk nog wel 1 of 2 maanden voor k m binnen heb. Boos!
Maar ik rij nu gewoon met blanco startcoupons!! Is wel een goeie tijdelijke oplossing. 1 nadeel: ze zijn best wel prijzig. Maar gelukkig betaald de eigenaresse van die pony die Lachen


Hoe werkt dat met Blanco startcoupons? Ik wist niet eens van het bestaan van die dingen af Bloos

Kan je daarmee starten zonder startkaart, maar dan wel je punten later krijgen?

Masja
[/quote]

Jepz, die kan je aanvragen bij de KNHS. Dat zijn gewoon helemaal niet ingevulde startcoupons, en die moet je dus gewoon nog helemaal invullen met je naam enz enz, en met de naam van de pony enz enz.
Je rijdt dan idd wel voor punten.

*geen onderschrift*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 15 bezoekers