welke bodyprotector? sgw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 13:24

Ik heb zelf een klasse drie, maar BETA 2 is ook toegestaan! Die is ook veilig genoeg hoor, alleen de drie is net iets sterker *LOL* (doet me weer denken aan een verhaal van merel haar zus, daarbij probeerden ze de bodyprotector open te knippen met een schaar...Bloos Gaat niet lukken hoor... )

merel blom schreef:
Ik draag hem altijd onder mijn tenue. Dus ze zien niet wat voor een het is. Ze vragen soms wel: Mevrouw Blom(streng) Heeft u voor deze speciale gelegenheid wel een bodyprotector aangetrokken? Haha, grappenmakers..



Dat hebben ze mij ook al een keer gevraagd, alleen ik ben niet zo beroemd/berucht als Merel dus bij mij bleef het bij mevrouw Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:44

merelblom schreef:
Maarre: wassen hoeft dus bij mij eigenlijk nooit, zit onder een trui. En daaronder weer een t-shirt..

K heb echt zo'n onwijze zin weer te crossen!!


Ik heb hem er ook altijd onder, anders wordt hij inderdaad erg vies Bloos En zin om te crossen heb ik ook wel weer Party!! We gaan nog op elkaar lijken *LOL*

Na die verhalen van Sanne over uit de bocht vliegen in Lisse durfde ik amper het bos nog in...Ik vond het al niet zo'n fijne cross en dit jaar sla ik hem ook over!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers