Voor et eerst bij de paarden!! en de uislag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Voor et eerst bij de paarden!! en de uislag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 21:33

Hallo allemaal..

Ik heb morgen mijn eerste wedstrijd tussen de paarden, met mij haffie!!
Ik heb eerst al bij de pony's gereden, maarja ik ben nu 18 geworden en moet dus naar de paarden.. En morgen is de grote dag!! Ik heb er heel veel zin in en toch ook wel zenuwachtig, hoe de mensen gaan reageren!! Zodra ik thuis ben morgen, zal ik jullie gelijk vertellen hoe het gegaan is..


En ik heb zonet mijn proefje gereden! Het ging helemaal niet goed, hij werd heel erg klierig in de proef, de heletijd met zijn hoofd omhoog en niet op mijn hulpen willen reageren, ik baalde er best van!! Maarja et is niet anders het blijft tenslotte een dier. ik had 142 punten, dat vond ik nog wel mee vallen.. ik had veel lager verwacht. Ik vond et trouwens helemaal niet zo raar om tussen al die grote paarden te rijden, alleen toen ik de inrijbak binnen kwam zat iedereen, me wel heel erg aan tekijken, maarja boeie!! Ik heb mijn eerste proef met mijn kleine haffie, tussen de grote paarden over leeft en gelukkig geen commentaar gekregen. Heb volgend weekend weer een wedstrijd. Hoop dat het dan wat beter gaat.

Groetjes Geartsje
Laatst bijgewerkt door geartsje17 op 08-02-03 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:46

Veel succes Geartsje!!!! Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik ga in de zomer voor het eerst met mijn haflingertje tussen de paarden rijden, ook omdat ik 18 ben geworden.......

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:54

Suc6!
Ik ga morgen voor het eerst met m'n ",5 jarige een mini parcoursje proberen!

Groetjes!! En veel geluk!!! Je kunt het wel!!

Ps, zie eventueel eens: Wedstrijden; Duimen jullie voor mij. Daar schrijf ik wat meer over onze eerste wedstrijd,...(Ik spring al even hoor,..maar voor hem is het de eerste keer,...ben eens benieuwd!)

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:34

Succes! Over twee weken ga ik voor het eerst met mijn Fjord tussen de paarden starten.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:34

Succes! Over twee weken ga ik voor het eerst met mijn Fjord tussen de paarden starten.

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-03 00:00

Bedankt allemaal!!!!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:52

Toch geen gekke prestatie hoor! Volgende keer gaat het nog vast beter. En mensen blijven toch altijd kijken als je de losrijbak binnen komt.. maar daar wen je vanzelf aan. Soms krijg je ook leuke reacties, het is niet alleen negatief bij de paarden hoor!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:12

Goed hoor dat voor de eerste keer bij de paarden, lijkt me toch wel lastig.
Welke proef moest je rijden?

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:31

Niet zo'n heel onaardige prestatie hoor, als je voor het eerst bij de paarden rijdt. Je moet het toch opnemen tegen al die dansende Bonfire's. Op een haflinger moet je al dubbel zo hard je best doen, om zo'n bewegingen eruit te krijgen. En wat dat klierig betreft, dat ken ik, als die van mij geen zin heeft krijg ik ook geen fatsoenlijke proef neergezet }> .
En dat nakijken, zou ik alleen maar leuk vinden. Al die aandacht op je gericht.

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 11:53

IK moest een l2 proefje rijden! Maar khad em vrijdag ook nog ff gereden en toen liep ie super!! Dus kbaalde er gisteren wel van dat ie me een beetjuh liet zitten!! Maarja we houden vol natuurlijk.. Ik was gelukkig niet de laagste, dat schild weer!! Bedankt voor jullie reacties

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 20:07

Hihi, laat die 'paardenlui' maar kijken hoor, ik rijd ook een pony tussen de paarden, nog een vuilnisbakkie ook. (en was op ons allereerste concours gelijk 4e met 162 pt, ik bedoel maar, pony's zijn gewoon toppie!)

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-03 23:35

Oke dan!! de volgende keer gaat et mij ook lukken!!!!(hoop ik)