vraagje over mijn proef...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

vraagje over mijn proef...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 11:52

Nou morgen heb ik dus een viertalwedstrijd en ik snap 1 onderdeel van de proef niet helemaal hoe dat er nou uit komt te zien:

Bij A hoefslag links volgen.
F-B-M met enen door een S van hand veranderd-MARS

Maar kan iemand mij ff proberen duidelijk te maken hoe dit eruit hoort te zien, want ik kan me der niet echt een plaatje bij voorstellen?


Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:18

Hij gaat idd wel op de rechterhand verder dus ik denk dat jij gelijk hebt..als et zo is zoals jij et denkt dan is et dus helemaal niet ingewikkeld, maar ik dacht dus dat die S dan veel kleiner zou zij dus dat je op de middenlijn verder gaat, maar dat zal dus wel niet.
We hebben van tevoren wel viertal geoefend, maar gister wouden we deze proef die we dus morgen moeten rijden oefenen en toen gingen een aantal ponytjes der een beetje vandoor en werden nogal vervelend tegen elkaar dus zijn we daar maar niet mee door gegaan. mijn broer rijdt bij mijn int viertal dus ik kan et altijd nog aan hem vragen Haha!


Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:23

Op dat gedeelte van de proef rijden we met zijn vieren achter elkaar. Ow ik weet nou eig wel zeker dat je gelijk hebt want tussen C en M moeten we daarna galop rechts aanspringen Haha! okee sorry voor mijn domme vraag *blond*[/i]

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 13:28

ja we moeten idd naast elkaar blijven, want er staat met enen door een S van hand veranderen.

Maar iig bedankt[/i]

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-03 21:20

Het is allemaal goed gegaan gelukkig Haha! maar et moest dus niet zo als Cassidy dacht dat et moest...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers

cron