Belangrijkste wijzigingen per 1 april a.s.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 01:19

Fitzroy,
hebben ze het nog gehad over een overgangsregeling? Anders moet ik me maar als een gek voor een paar wedstrijden gaan inschrijven...Kan ik nog net effe over voor ik met de zomerstop begin (heb een onbeslagen paard).


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:39

Antoinette schreef:
In tegenstelling tot vele anderen vind ik deze regeling nog niet eens zo heel erg. Als je echt toe bent aan de volgende klasse heb je die 5 punten extra er ook wel zo bij.


het is niet zozeer dat je die punten niet haalt...ik heb vorig jaar in drie wedstrijden 5 punten gereden in de B. Het is dat je nu twee keer zovaak moet.
En minimaal drie wedstrijden extra kost mij: minimaal 3x trailerhuur, benzine, inschrijfgeld (en vragen of iemand me ernaar toe wil rijden), om niet te spreken over minimaal 3 weekenden extra. En omdat ik nu eigenlijk gewoon mijn paard prima voor elkaar wil hebben voor de volgende klasse, wil ik dan een tijd geen wedstrijden rijden...Nu ben ik per jaar gewoon meer tijd kwijt met dat wedstrijdgedoe....En vooral meer geld! Ik moet nu als een gek in de L starten om daar in ieder geval al in te zitten, terwijl ik dat pas rond april had willen doen. Ik voel me opgejaagd, alleen om geld te besparen. Ik dacht dat het elite-sport er een beetje af was...Niet dus.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:12

Lielle, is het niet zo dat je als je je inschrijft en de bak binnenkomt, dat je dan gestart bent....Als je dan na een halve minuut er weer uitgaat, ben je toch gestart?

Ik bedoel, ik weet niet hoe kreupel je paard is...Maar als je bijvoorbeeld wel mag stappen (met een ruiter) zou het kunnen. Drachtig hoeft het probleem niet te zijn. Volgens de veearts mocht ik indertijd rustig doorrijden op Lanna tot het veulen kwam, was wel goed voor haar zei hij, als ik het tenminste rustig aan deed.

Misschien kun je het zo op een akkoordje met je rijvereniging gooien?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 12:39

Lielle, dan is het inderdaad niet relevant...dacht dat je gewoon op die grens van 5 zat en gestart moest zijn in de hogere klasse...
Laatst bijgewerkt door Anya op 03-02-03 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers