Bokkers wedstrijd?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mayraa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:20

*volcano* schreef:
NOGMAALS:
Het is de bedoeling MEERDERE wedstrijden door het land te organiseren! De bedoeling hiervan is dus het beter toegankelijk maken voor bokkers uit het hele land!

[edit] En uiteindelijk willen we ook nog proberen een Kamioenschap te houden tussen de beste combinaties van die wedstrijden.

Misschien ook een wedstrijd hier in de Achterhoek organiseren omdat er ook best veel bokker uit de achterhoek/twente komen.

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 13:34

Per provincie lijkt mij ook wel een goed idee, al vind ik overijssel en noord brabant toch wel erg groot en volgensmij zitten daar ook wel veel bokkers... (En Utrecht is weer erg klein in verhouding) Maar een oplossing zou kunnen zijn dat wanneer iemand zo ongeveer op de rand van 2 provincies woont zelf kan kiezen naar welke wedstrijd hij/zij gaat. (Welke maar het dichtst in de buurt is)
Toch zitten we dan dus op 12 wedstrijden.. (12 provincies).
+ Kampioenschap.

Maar als we genoeg mensen kunnen vinden per provincie moet dat geen problemen opleveren.

Dus eerst volgende stap:
Mensen per provincie zoeken die voor de organisatie willen zorgdragen?

Friesland
Groningen
Drenthe
Overijssel
Flevoland
Gelderland
Utrecht
Noord Holland
Zuid Holland
Noord Brabant
Limburg
Zeeland

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:01

Gewoon idd per provincie, dan kan ik evt. naar Zeeland rijden bv of toch gewoon in N-Brabant.

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 14:08

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 16-03-22 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayraa

Re: Boktwedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:29

Ik wil best wel een beetje mee helpen. Of ik zelf kom of meedoe met de wedstrijd is dan ten tweede (wegens afstand).

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:33

goldwing schreef:
onder brengen bij een vereniging is niet mogelijk alleen om de verzekering
Want dan moet die vereniging het ook organiseren
Heb dit al nagekeken ben namelijk zelf bestuurslid
Er kunnen wel werkgroepen in het leven geroepen worden maar de uitijndelijke verantwoording ligt dan bij die vereniging dus die zullen daar niet zo snel aan meewerken
Vergis jullie niet het is niet zo maar even een plaats uitzoeken wat ruiters bij elkaar laten komen en rijden met die hap
Zal nog wel eens verder nadenken en kijken waar de regeltjes te omzeilen zijn maar denk dat het toch neerkomt op een bestuur samen te stellen verzekering af sluiten en dan werkgroepen in het leven te roepen met als eindverantwoordelijke het bestuur

precies er zijn vast wel vereningingen die zo'n dag willen organisren zolang de inkomsten maar naar hun gaan. De organisatie is voor hun t zelfde als bijv. een opengestelde knhs wedstrijd.

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 20:54

Wat misschien ook een idee is om wat selecties voor kampioenschappen te 'organiseren' is meeliften op al vaststaande wedstrijden op de wedstrijdkalender. Gewoon een aantal wedstrijden aanwijzen als geldende selectiewedstrijden zeg maar.
Dit betekend dan wel dat alleen mensen met een startkaart kunnen deelnemen.
Het idee van mij is dan tevens om te kijken of er dan ook geen officiele kampioenschappen (Iig geldend voor winst) kunnen worden gehouden...

Dit betekend dus dat we ons dan inprincipe alleen druk hoeven maken om 1 wedstrijd, nl de zgn Bokt-Kampioenschappen.

Zeg het maar!

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 21:08

Nee, dat vind ik geen goed idee want dan kunnen mensen zonder startkaart niet mee doen.
En dat zijn juist de mensen die mee willen doen.

Enne, jullie zijn Belgie vergeten
Ik wil niet stom doen ofzo hoor, maar het is wel leuk als wij Belgjes ook mee mogen doen omdat wij zeg maar ook tot bokt behoren.

Verder merk ik dat jullie al zeer ver zijn!!

Ik heb misschien nog een idee voor mensen zonder trailer: zoek nog een bokker en huur dan een tweepaardstrailer af dan kunnen jullie de kosten delen

Laulitz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 21:21

Misschien nog een idee om mensen die normaal officele wedstrijden rijden om die (als die dat willen tenminste) een klasse hoger starten zodat ze alvast kunnen oefenen voordatze officeel starten?

Maar als ze het dan verknallen dan is het hun eigen schuld natuurlijk(want ze moeten het niet )

Mayraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:28

Dat van Laueef lijkt me een geweldig plan . Maar zullen we het dan gewoon per provincie houden of wat?

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:54

Ik of iemand anders van daar zou kunnen vragen of we de binnenbak op Manege Reigershof mogen gebruiken! Die is heel groot. Neem een kijkje op www.reigershof.nl

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:10

Of je kan naar de staleigenaar bellen, ik weet zeker dat hij de bak wil verhuren! Het is een mooie locatie met veel ruimte.

sandr0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:16

[quote="LauEef"]Misschien nog een idee om mensen die normaal officele wedstrijden rijden om die (als die dat willen tenminste) een klasse hoger starten zodat ze alvast kunnen oefenen voordatze officeel starten?

Maar als ze het dan verknallen dan is het hun eigen schuld natuurlijk(want ze moeten het niet ) [/quote]

volgens mij staat er iets over in de reglementen van de KNHS dat je als startkaart houder niet "wild"mag starten. Maar dat weet ik dus niet zeker

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:56

*volcano* schreef:
Wat misschien ook een idee is om wat selecties voor kampioenschappen te 'organiseren' is meeliften op al vaststaande wedstrijden op de wedstrijdkalender. Gewoon een aantal wedstrijden aanwijzen als geldende selectiewedstrijden zeg maar.
Dit betekend dan wel dat alleen mensen met een startkaart kunnen deelnemen.
Het idee van mij is dan tevens om te kijken of er dan ook geen officiele kampioenschappen (Iig geldend voor winst) kunnen worden gehouden...

Dit betekend dus dat we ons dan inprincipe alleen druk hoeven maken om 1 wedstrijd, nl de zgn Bokt-Kampioenschappen.

Zeg het maar!

Je zou dan náást die wedstrijden dan nog een paar wedstrijden kunnen organiseren voor niet-startkaarthouders. Dan verminderen we gewoon het aantal mensen op de door ons georganiseerde wedstrijden. Dus dat mensen mèt startkaart op een officiele en zonder startkaart op een onderlinge-bokt wedstrijd starten...??

@Goldwing: het maakt niet uit dat je 'negatief' bent, zo weten we waar we rekening mee moeten houden en wat we tegen kunnen komen. Beter dan dat je omwille van ons al die dingen achterhoudt .

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:01

Goed idee Imitador!
Dan hoef je waarschijnlijk ook niet 12 wedstrijden te organiseren!

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:06

Thnx . Twaalf is een beetje veel, hè? We moeten eigenlijk een schatting maken van waar de meeste bokkers wonen en dan het lieft zonder startkaarten, en aan de hand daarvan plaatsen bepalen voor die wedstrijden. of je kunt gewoon een paar belangrijke/handige/centrale plekken nemen Scheelt ook weer werk. We moeten het gewoon zo simpel mogelijk maken en nu beginnen met plannen en dan pas over hele lange tijd een wedstrijd, dan hebben we overal lekker de tijd voor. Met die verzekering en die vergunningen...

window

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:30

hey ik vind dit wel een leuk idee zeg
heb nog maar paar stukjes gelezen dus ga even verder lezen

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:43

Ey als jullie een smid nodig hebben voor de wedstrijden in de buurt van Brabant/Zeeland kan ik misschien wel iets regelen met mn vriend?!
PB me dan maar als jullie datum/tijd/plaats weten.

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:41

heej dat is leuk hopelijk is het te organiseren..maar dat zal moeilijk gaan~!

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:19

*volcano* schreef:
Per provincie lijkt mij ook wel een goed idee, al vind ik overijssel en noord brabant toch wel erg groot en volgensmij zitten daar ook wel veel bokkers... (En Utrecht is weer erg klein in verhouding) Maar een oplossing zou kunnen zijn dat wanneer iemand zo ongeveer op de rand van 2 provincies woont zelf kan kiezen naar welke wedstrijd hij/zij gaat. (Welke maar het dichtst in de buurt is)
Toch zitten we dan dus op 12 wedstrijden.. (12 provincies).
+ Kampioenschap.

Maar als we genoeg mensen kunnen vinden per provincie moet dat geen problemen opleveren.

Dus eerst volgende stap:
Mensen per provincie zoeken die voor de organisatie willen zorgdragen?

Ik wil helpen met flevoland, maar het niet alleen doen
Friesland
Groningen
Drenthe
Overijssel
Flevoland
Gelderland
Utrecht
Noord Holland
Zuid Holland
Noord Brabant
Limburg
Zeeland

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:15

Leuk idee! Of het gaat werken weet ik niet. Laten we het hopen

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 23:20

oeps, ik bedoelde, ik wil wel helpen maar niet te veel...heb het al heel druk

Antistar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 00:43

Leuk idee!, maar is het te doen??..

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:14

Ik ebn nu in een ander topic ook al bezig, namelijk de meeting van HEEL bokt. 'We' zijn nu op het idee gekomen om dit op de finale van de boktwedstrijd te doen (bij deze meeting was de bedoeling ene groot spectacel te maken met demonstratiees en shows en clinics ed). Kijk anders even in dit topic:
viewtopic.php?f=16&t=508269&p=12241650#12241650

Faline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 22:29

Spektakel is inderdaad de bedoeling van het bokt-kampioenschap!
Maarre er moeten eerst wel selectiewedstrijden plaatsvinden