prijzen bij wedstrijden, wat is jullie mening?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 10:53

Een rozet hoort er gewoon bij, vind ik. Daaraan kun je zien op welke plaats je bent geëindigd en ik vind ze nog steeds leuk staan aan de muur. Bekers hoeven voor mij niet zo, alleen bij een kampioenschap of gewoon de eerste plaats is dat leuk.

Uit mijn ponytijd heb wel alle bekers bewaard als herinnering (het zijn er nog geen 20 dus dat scheelt Haha!). En uit de tijd daarna heb ik alleen een heel apart tinnen bord, dat overigens wel handig is om rozetten aan op te hangen.

Geld of een cadeaubon vind ik het meest praktisch, maar bij endurance doen ze dat niet, voor zover ik weet. Bij een enkele wedstrijd worden bekers uitgereikt, maar bij de meeste krijg je een zak voer of een gebruiksvoorwerp (glansspray, borstels, dat soort dingen).

Een zak brok vind ik overigens ook niet zo handig als je paard een ander merk gewend is. Een zak muesli o.i.d. is dan beter, dat kun je nog eens als tussendoortje geven.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:44

Nicky74 schreef:
...en het is wel leuk als ze zelf een keertje de hoefsmid kunnen betalen...


*ligt hier nu in een scheur onder het bureau*

Leuk bedacht! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:41

Volgens mij heeft mijn zusje in al die tijd bij de pony's maar één keer geld gewonnen. Alle andere keren een waardebon voor een ruitersportzaak, een gebruiksvoorwerp of een beker. Op een gegeven moment hadden we thuis een stapel bonnen liggen van vier verschillende ruitersportzaken! Bij elkaar best wel wat waard, maar je kon ze uiteraard niet tegelijkertijd inleveren voor iets duurs Haha!.

Ik heb zelf alleen maar bekers en rozetten gewonnen, en een keer een knalgeel zweetmes. En volgens mij in een heel ver verleden ook eens een zak brok toen ik 4e was bij de clubkampioenschappen. Maar meestal zat ik net buiten de prijzen bij dat soort dingen (zoals afgelopen september in Holten: waren er 4 zakken brok te verdelen en ik was 5e... Haha!).

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers