En daar gaan we weer: Almelose Ruiterdagen 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 17:04

Voor mij zit het ook in de planning met Kasmier.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 00:05

Concorde schreef:
Hmz, ik heb rond die tijd stage. Maar ik ga zeker proberen te starten. Dan wordt 't B dressuur denk ik, en misschien ook springen, maar dat weet ik nog nie.


Alleen springen!!!! Anders heb ik teveel concurrentie in de B-dressuur en kan ik een plaatsing wel vergeten *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:09

Eleonoor schreef:
Weer ben ik serieus aan het overwegen toch eens te gaan. Nou maar hopen dat Pablo de komende maanden heel blijft, ook wel handig. En die vriendin van je Prakkie moet maar gauw naar de L1, maak ik ook kans in de B.
Hoe overnachten jullie daar? Mijn vriendin en ik zijn aan het overwegen, en nemen de kosten ook in overleg. Maar kreperen in een tent zie ik niet zitten (zeker als het weer een lekker nat Almelo weer is).


Ohoh, daar gaat m'n extra kansje in de B Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:05

obsession schreef:
Ik sla dit jaar denk ik over.....
Jammer maar helaas..


Kan je niet zonder Obses komen?????

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marieke_483 en 9 bezoekers