Yes!Door naar Noord-Hollandse Kampioenschappen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Yes!Door naar Noord-Hollandse Kampioenschappen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 20:16

Vandaag had ik een selectiewedstrijd in de M2 in Middenmeer. Helemaal zonder enkele verwachting ging ik heen.Het gaat de laatste tijd namelijk met rijden best wel vooruit,alleen op wedstrijden lukt het gewoon niet.Tot vandaag dus.

Ik moest om 11.50 en 14.00 u starten,dus ze kon tussen de proeven nog even chillen in dr trailer.De eerste proef ging een beetje stug,ze had nogal wat spanning opgebouwd vanwege een vlag die aan de wand hing,dus de staponderdelen kwamen niet helemaal goed uit de verf,en ik reed zelf een beetje te voorzichtig. De tweede proef heb ik wat brutaler gereden,ik had toch niets te verliezen.En die was dan ook al wat beter,geen grote fouten in beide proeven,het voelde wel goed.

Toen de prijsuitreiking!In de eerste proef had ik geen prijs,degene die 4e werd had 153 punten,later zag ik dat ik in die proef 152 punten gehaald had,dus was ik daar waarschijnlijk 5e geworden.Daarna de tweede proef,en ik werd 2e!Met 161 punten,dus geen spectaculaire bedoening met die punten,maar ik ben door!De eerste 4 over-all,en ik was de derde.
Ben echt heeeeel blij!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:21

Heey gert!!!!!Gaaf joh!! Wanneer moet je die rijden??Ps:Ga je as zondag naar owf?Ik doe mee *LOL*

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 20:25

Ow,dat is leuk, Ik moet jou namelijk jureren!Dus ik ben er hoor!Ik moet op 1 maart rijden,en het is in Lisse.Nu kan ik alleen niet op wintersport! Maar ach,ik zag dat gedoe met die bergjes en planken onder je voeten toch al niet helemaal zitten,dus dat komt wel weer mooi uit!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:25

Gerdje
heb je een andere naam op bokt ?
Veel sucses alvast !
(met het jureren )

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:30

Gertruud1984 schreef:
Ow,dat is leuk, Ik moet jou namelijk jureren!Dus ik ben er hoor!Ik moet op 1 maart rijden,en het is in Lisse.Nu kan ik alleen niet op wintersport! Maar ach,ik zag dat gedoe met die bergjes en planken onder je voeten toch al niet helemaal zitten,dus dat komt wel weer mooi uit!


hahahahahhaha Haha! Wat een toeval! Knipoog Ik hou ook niet van skieen,vaak kom je toch met gebroken botten thuis en aangezien ik die te vaak heb gehad Lachen

K zie je zondag wel dan,en k spreek je ook wel dan ... hahaha,hebben weer een hoop in te halen *LOL*

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:40

hey gertruud je hebt een andere naam genomen zie ik!!

wat goed joh, gefeliciteeeerd!! nou effe goed je best doen
in Lisse he!! *LOL*

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:00

Gefeliciteerd!
En ik baal... Ik zag namelijk een beetje tegen de selectiewedstrijd op en besloot toch maar niet mee te doen. In plaats daarvan heb ik vandaag in Wijdenes gestart en super gereden Frusty . Had ik nou maar meegedaan...
Nou ja, nog 1 winstpunt, dan ga ik hem Z starten.

Weet je trouwens of Kelly Ooteman er ook bij zat?

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-03 21:04

Nee,die zat er niet bij,ze moest vlak na mij rijden!Wel balen inderdaad,dat je nu net niet meedeed.Ik ga waarschijnlijk ook binnenkort Z starten,kom ik je waarschijnlijk wel eens tegen!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:29

Marja schreef:
Gefeliciteerd!
En ik baal... Ik zag namelijk een beetje tegen de selectiewedstrijd op en besloot toch maar niet mee te doen. In plaats daarvan heb ik vandaag in Wijdenes gestart en super gereden Frusty . Had ik nou maar meegedaan...
Nou ja, nog 1 winstpunt, dan ga ik hem Z starten.

Weet je trouwens of Kelly Ooteman er ook bij zat?


Mijn buurvrouw starte vandaag voor het eerst in de B met haar bonte KWPN-er, heb je haar nog gezien??? ze is 2x 1e geworden met 168
en 171 punten

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:05

Gefeliciteerd en veel succes in Lisse.

Ik heb vandaag in de L1 gereden. Ook de eerste proef net geen prijs (158). De tweede proef was ik derde (162). De beste 3 mogen door. Stond ik samen met iemand anders op een gedeelde 3e plaats en de eerste proef gaf dan de doorslag. Wel jammer, maar nu kan mijn weekendje met de paarden naar Diever wel doorgaan (mits er niemand uitvalt).

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:14

he wat cool! ja mijn clubbie he in middenmeer! ik reed nog langs want ik had zelf wedstrijd in blokker!
mare wie mogen er door in de M2 verder?
zag op de site van de wmr wie er door mochten van de M1 maar de M2 nog niet
mag Kelly Zuidervaart ook?

groetjes

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 22:29

Gefeliciteerd Gertruud! leuk *LOL* Zal ik je wintersport dan maar overnemen als ik niet doormag Verward Haha! Ik wil namelijk wel hoor *LOL*
Volgende week hebben Barb en ik samen selectie dus jullie horen het wel, misschien zelfs met foto's...Party!! En daarna hoop ik toch echt L1 te mogen starten hoor Haha!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 00:21

Gefeliciteerd Gertruud! Als je je starttijd aan mij doorgeeft kom ik zeker kijken in Lisse, het is vrijwel in mijn achtertuin Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 08:20

hey getruud
topperrrrrrr hoor dat je door mag.
go gertje go gertje go gertje !!!!!!
hahahahahaha.
bij wie moet je zondag juren bij de paarden of bij de pony`s ?:?
nou ja boeiend want ik start bij de paarden en bij de pony`s.
in de b bij de paarden op hibrashim en in de L1 op mr.nino.
cu laterrrrr
-xXx- my

groetjes daphne en mr.nino

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 08:46

Gefeliciteerd!