KNHS Kur op muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

KNHS Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 21:35

KNHS Viertallencompetitie kür op Muziek van start
9-1-2003




Net als in voorgaande jaren wordt ook dit jaar weer een viertallencompetitie kür op muziek verreden in de klasse L, M en Z voor zowel pony’s als paarden. Dit jaar wordt de competitie voor het eerst onder de vlag van de KNHS verreden, waardoor het een nationale competitie is. De organisatie wordt verzorgd door de plaatselijke verenigingen. De belangstelling voor deelname is overweldigend; maar liefst 51 viertallen nemen deel aan de competitie en bij de pony’s zullen er in de klasse Licht zelfs 20 viertallen in de ring verschijnen.

De kür op muziek is voor het publiek erg leuk om naar te kijken en een viertal die een kür rijdt helemaal. Zeker wanneer de ruiters en amazones er alles aan doen om hun paard of pony zo synchroon mogelijk te laten lopen.

De competitie gaat over drie wedstrijden, waarvan de eerste verreden wordt op 19 januari as. te Boxtel, in manege De Langspier; de tweede op 26 januari in Helden, in manege “De Vosberg” en de finalewedstrijd wordt op 9 maart as. verreden op het KNHS-centrum in Wanroij.

Om voor een eindstand in de competitie in aanmerking te komen, moeten er minimaal twee wedstrijden gereden worden, inclusief de finalewedstrijd te Wanroij. Als men alle wedstrijden rijdt zijn er bonuspunten te verdienen.

Op 19 januari as. gaat in Boxtel om 9.30 uur het eerste ponyviertal van start en rond de klok van vier uur start het eerste viertal van de paarden in de klasse Z.

-------------------------------------------------------------------------------------



Dit stond op de site van de KNHS. Zijn er nog bokkers die meedoen?? Ik doe mee met ons ponyviertal van Het Edele Ros uit Haaren. Wij starten klasse M, startnummer 2. Wie doet er nog meer mee??

En wie kent de ponyclubs uit Nunspeet en Dronten? Daar moeten wij namelijk ook tegen maar die kennen wij niet.

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:35

ik ken ze wel ik woon zelf in hierden wij rijden ook 4& 8 tallen maar alleen zomers! Pling

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:37

hierden ligt trouwens bij harderwijk en nunspeet is noch geen 10 min. bij ons vandaan en dronten wel wat verder en daar heb ik toevalig morgen nog een wedstrijd ook alleen springen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 00:57

wij zouden eerst misschien meedoen nadat we 4e werden op de hippaide met ons Z 4-tal
maar 2 ruiters zijn 18 geworden, dus dat kon niet meer

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 14:48

Jammer, niemand anders??