Verslagje wedstrijd vandaag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Verslagje wedstrijd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 17:49

Vandaag was het dan zover, ik had wedstrijd. Na lang twijfelen toch maar gewoon gegaan.
Instructrice vond dat ik zeker gewoon moest gaan. (hoe haalde ik het in mn hoofd om het te vragen, zo kwam het over Knipoog
En jeetje wat was het lang geleden dat ik zo zenuwachtig was zeg!! Normaal ben ik wel wat gespannen, maar niet eens echt zenuwachtig...

Bij het inrijden liep ze al lekker rond en laag, daarna opgepakt, alles voelde goed aan. Alleen toen ik nog even de eenvoudige galopwissels doornam werd ze weer erg heet. En begon te dribbelen, maar alles verder lekker.

Nou eerste proef, alle drafoefeningen gingen wel goed, had niet anders verwacht. Alleen bij achterwaarts kreeg ik haar even niet naar voren. Was het knopje kwijt Tong uitsteken
En ze sprong 1x verkeerd aan in galop na een eenvoudige wissel. En natuurlijk wat dribbelen.
Verder liep alles goed, zelfs beter dan verwacht.

Tweede proef eigenlijk dezelfde dingetjes die minder gingen. Geen grove fouten.
Kreeg zelfs van veel mensen te horen dat ze weer lekker liep, lekker door het lijf.

En toen de prijs uitreiking, en toen gebeurde het, kreeg de punten te zien.
Dat was even schrikken Lips are sealed
Eh niet echt hoge punten!! Een winstpunt had ik niet verwacht maar dit....
Punten durf ik niet eens te noemen. Laat ik het zo zeggen, in de M2 reed ik nog hoger......

Maar ja, ben alweer van de schrik bekomen. Zelf ben ik zeer tevreden, heb veel complimenten gehad. En tja de rest komt wel weer..

En ik moet toch even zeggen dat ik zeer trots op mijn paardje, ze liep zeer braaf!

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 17:57

als jij zelf maar tevreden bent met hoe het ging, daar gaat het toch om lijkt mij... wat waren je punten dan? Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 18:40

Wat maken die punten nou uit! Jij hebt met Magic een proef gereden dus het gaat als steeds beter! Gewoon blijven oefenen en die punten worden heus wel hoger!

Het is al een overwinning dat je weer kan starten!!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:30

Hahaha,
ik ook al!

Ligt zeker aan het weer Verward

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:41

Als je zelf maar tevreden bent, daar gaat het om!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:49

Sjuimpje schreef:
Hahaha,
ik ook al!

Ligt zeker aan het weer Verward


T was dus geen jury weer...

Maar bij de jury die ik had kan het ook ergens anders aan liggen. Normaal houdt ze wel van een drankje. Maar ik moest om 10 uur, was nog wel erg vroeg....

En verder, ik ben zeker tevreden. Heb lekker gereden en veel mensen om me heen vonden het ook super.
De punten komen vanzelf wel weer.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:41

Het gaat er om dat je tevreden bent hoor *LOL* Jury's hebben ook weleens hun dag niet Haha! (met springen lekker geen last van Tong uitsteken ) Die punten komen wel weer! Party!!
Heel goed dat je toch gereden hebt. Volgende keer heb je er weer meer vertrouwen in Lachen