FF lezen please

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kareila
Berichten: 69
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Grou City tha place to be!!!

FF lezen please

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 18:44

Ik zou graag volgend jaar met kareila willen starten.
ze heeft nog nooit wedstrijd gereden en ik ook niet.
En nou ben ik wat bang omdat ze soms vrij pittig kan zijn en fel.
Is het vreemd dat k bang ben om met haar voor het eerst testarten en wat kan ik hier aan doen
groetjes yvonne

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:59

Nee het is helemaal niet vreemd dat je de eerste keer bang bent. Ben je weleens met haar op vreemd terrein geweest? Dat zou ik in ieder geval een paar keer doen. Of haar gewoon een keer meenemen naar een wedstrijd, maar dat je dan niet start maar daar gewoon gaat rijden om haar te laten wennen. Dat is een hele goed oefening. Zo probeer je om zekerder van jezelf en je paard/pony te zijn.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:20

Ik ben het helemaal met Fabienne1 eens. Laat haar gewoon eens wennen op vreemd terrein. Het is helemaal niet vreemd dat je het eng vindt, ik vond het de eerste keer ook doodeng.

Gewoon proberen, het maakt helemaal niks uit als het mis mocht gaan, dat is alleen maar een goede oefening voor de volgende keer. Succes! Lachen

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:32

Net wat fabienne zei, veel naar vreemde terreinen gaan, dan heb je dat probleem alvast opgelost. Verder moet je gewoon gaan starten hoor, je krijgt er alleen maar ervaring van en dat is mooi meegenomen! en je moet er niet meteen van uitgaan dat je de 1ste prijs heb maar je moet maar gewoon meedoen voor de lol, dan vallen die zenuwen alweer mee