Jumping-vraagje!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Jumping-vraagje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-03 20:26

Hoi!!!

Ik heb vandaag wedstrijd gesprongen,... en ik heb een vraagje! In de proef reden er 3 NIET in uniform. (Groene rijbroek, gele trui, rode broek, oranje trui,...) Ik was helemaal in uniform, zelfs een witte zadeldoek,... (witte broek, rijlaarzen, blauw wedstrijdjasje en een tok) een die in groene rijbroek, en gele trui reed had gewonnen!!! En ik binnen moest, was ik mijn (eveneens donkerblauwe) jas vergeten uit te doen, de bel ging, dus ik startte,...het ging heel goed ik zat aan sprong 5 toen ze de hele tijd bleven bellen,...ik stopte dus met mijn parcours, toen zeiden ze : u bent niet in uniform!!!! ik heb toen zelfs nog laten zien dat ik mijn jasje onderaan had,...maar ze zeiden; pech! Parcours verlaten aub!!!

Toen zijn we gaan vragen waarom (oa de winnaar) dan WEL toestemming heeft om zijn parcours in flashy kleuren WEL mocht uitrijden, dan begonnen ze te zeggen dat de bel niet was gegaan (iedereen zei dat ze WEL een bel hadden gehoord) toen begonnen ze er een andere uitleg aan te geven: tja, we belden, om te zeggen dat ze haar jas uit moest doen! Nu nog straffer, wat zou jij doen als je de bel hoort??? Dan start je toch zeker,...dat is toch logisch? Of niet? Maar een antwoord op 'waarom mogen zij (zonder uniform) wel meedoen???' hebben we niet gekregen,....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:00

en wat is nu de vraag?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:22

jij groette en toen ging de bel en toen ging je starten? terwijl je volgens de jury je jasje uit moest doen?!

blancatje

Berichten: 575
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 21:37

Ja,...zo was het,...maar ik vond het vrij logisch dat als je groet, en als de bel gaat dat je dan mag starten,...of ben ik verkeerd?

Mijn vraag was dus: kan dat??? Want ja, ik moest mijn parcours stoppen en mocht niet verder rijden, ik zou opnieuw mogen starten mits terug te betalen en dat zou dan een 'dagoinschrijving ' zijn, dus dat is dan nog eens 3 euro meer, en dan zou het nog buiten wedstrijd zijn ook,...dus ja dat mocht ik dan niet doen,...maar kan dat dan zomaar? Dat is toch ook een beetje de fout van de jury,...??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 23:27

echt heel raar hoor! logisch dat je start na het bel signaal,daar wacht je nu eenmaal op!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 00:31

Ik vind dat de jury had moeten zeggen toen je de ring in kwam voordat ze belden dat ze tegen jou moeten zeggen dat je je jas moest uitdoen. slaat soms nergens op hoor die stomme jury van tegenwoordig