Samen Gestelde wedstrijdkalender 2003 on line!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Samen Gestelde wedstrijdkalender 2003 on line!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 17:57

Ja de SGW kalender voor 2003 is weer on line.

http://www.sgw-eventing.nl/2002/kalnl2002.ws
Hier kan je hem bekijken.

SGW mensen, naar welke cross(en?) willen jullie naar toe gaan?

Ik wil in ieder geval naar:
19 & 20 april SGW Roden
23 & 24 augustus SGW Wieringerwerf
27 & 28 september SGW Heino
11 & 12 oktober SGW Diepenheim
25 & 26 oktober SGW Barchem

Over deze zit ik nog te twijfelen en dat zie ik dan wel:
18, 19 & 20 juni SGW Ede
*Het is wel een beetje rare datum, B pony's valt op woensdag 18 juni, weet dus niet of ik dan wel kan.. *
6 & 7 september SGW Wassenaar (Duindigt)
*Kijk.. Dit is alleen vanaf L pony's en misschien dat ik dan al L ben maar daar ga ik niet vanuit.. Als ik dat wel ben wil ik wel mee doen. Anders doe ik gewoon denk ik mee met de oefencross want die word dan ook gehouden want het lijkt me wel gaaf als ik over de renbaan mag crossen Cool *
13 & 14 september SGW Gorssel
Plingit is het zelfde verhaal als hier boven, het is vanaf L pony's anders doe ik niet mee.
20 & 21 september SGW Lisse
Plingit is op een zaterdag en ik weet dus niet of me vader dan kan want wij hebben een eigen winkel en me vader kan dan bijna nooit vrij nemen, dus dan afwachten.*
18 oktober SGW Nijeberkoop
*kijk dit is dus ook op een zaterdag, erg balen! Dit is dus ook afwachten. Erg jammer vind ik dit want in 2002 was het wel op een zondag*

Als je dit hele lijst zo ziet is het wel erg veel he. Maar crossen is ook zo leuk! Cool Ik weet bijna zeker dat er niet veel over blijven op mijn 'twijfel' lijstje.. De crossen waar ik graag heen wil moet ik nog wel allemaal met mijn vader overleggen want het is eenmaal niet allemaal in de buurt, helaas Scheve mond

Oja, nog een vraagje weet iemand wanneer we de SGW gids 2003 uitkomt/otvangen? Die krijg je toch gratis als je een geregistreerde SGW ruiter bent?


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 18:22

he amy! jij hebt echt wat op het programma staan!
zodeju haha
nee ik ga dit jaar weinig rijden denk ik! tis ook mijn laatste jaar maar wil met de kampioenschappen in het dijkgatbos misschien M starten!
daarvoor misschien nog L in Ede
en heeeeeeel misschien ga ik nog naar Lisse,maar ik heb niet zo'n heel goede ervaring met Lisse, ja alleen me 1e jaar....
maar in w'werf ben ik zeker,das zowat mijn achtertuin
de zaterdag kom ik waarschijnlijk wel helpen en de zondag moet ik zelf rijden
dat weekend ben ik ook nog jarig!!!!!!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 13:37

Hey Amy!!

Mijn lijstje is beetje hetzelfde als die van jou:

19 & 20 april SGW Roden
23 & 24 augustus SGW Wieringerwerf
27 & 28 september SGW Heino
18 oktober SGW Nijeberkoop

Tenminste, als ik erheen mag en kan ga ik zeker!!!

Groetjes Hester
PS Die les moeten we ook nog eens afspreken. En als er van die crosslessen komen in Friesland moet ik je dan ook even mailen??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 13:42

he hester(ik: wenda van clubs)
leuk dat je ook in w'werf komt!kom ik je ff aanmoedigen als ik zelf niet hoef te rijden!
Roden is ook wel gaaf! helaas allemaal zo ver weg en mijn pa is niet zo'n paardenmens
nijeberkoop heb ik nog nooit gereden! ben er wel is geweest om te groomen...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:44

Dubbel Bloos
Laatst bijgewerkt door gomir op 04-01-03 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:45

Je mag mij ook wel even mailen als er lessen in Friesland komen Hester *LOL* Dat is voor mij ook wel te doen Haha!
Tabitha/Wenda(ik snap het even niet meer Verward ): Nijeberkoop is echt een aanrader hoor! volgend jaar gewoon rijden Lachen

Ik heb mijn planning nog niet gemaakt trouwens, moet in de zomer stage lopen en weet dus niet of ik met Wieringerwerf/Wassenaar mijn paard in conditie heb...Verder moet ik de lijst met tentamens er maar even naast leggen!
Ik wil in ieder geval voor mijn eerste cross een les nemen bij Alice om er weer even in te komen *LOL*

Roden en nijeberkoop probeer ik in ieder geval te rijden, Lisse schrap ik bijna zeker(vind die bochtjes tien keer niets!). Wieringerwerf/wassenaar als mijn paard in vorm is en het met school lukt(wassenaar is meestal eerste schoolweekend...) en verder zie ik nog wel Haha!

Gaan er trouwens nog crossfanaten mee op kamp in Ermelo Verward Ik ga zeker weer als mijn stage het toelaat(al moet ik op mijn kop gaan staan, ik ga alles proberen om het te regelen Haha! )

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 15:45

hesterv"]
PS Die les moeten we ook nog eens afspreken. En als er van die crosslessen komen in Friesland moet ik je dan ook even mailen??
[/quote]

Heel erg graag Party!! Als je dat zal willen doen echt super graag!
Jaa, die les moeten we idd nog eventjes afspreken bij Alice, maar ik heb er nou al zin in Knipoog

[quote="gomir schreef:
Ik wil in ieder geval voor mijn eerste cross een les nemen bij Alice om er weer even in te komen.
Gaan er trouwens nog crossfanaten mee op kamp in Ermelo?


Ik en Hester dus ook *LOL* Dan komen we er weer helemaal in Knipoog
En ik wil wel op kamp in Ermelo maar ik zit te twijfelen tussen SGW pony's of allround pony's. Dus daar moet ik nog eventjes goed over na denken De weken van de zomerinstructieweken komen trouwens in Paard & Sport nummer 2 te staan..

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 15:47

he carina, op clubs.nl (wieringermeerruiters enz.) ben ik wenda, omdat hij mijn naam niet meet accepteert en hester en amy kennen mij van clubs onder Wenda

ja Lisse is niet echt wat voor paarden......vidn ik zelf! vooral jonge paarden....auuuuu boom! hihi
ik vloog de vorige x ook doro de bosjes haha
nou wieringerwerf natuurlijk,dat is mijn kampioenschap en mijn achtertuin ongeveer, tevens ook mijn verjaardag....kan niet stuk hihi

misschien ga ik ook nog naar Ermelo! maar dnek niet dat het een sgw week wordt!