Wedstrijd goals voor 2003?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Wedstrijd goals voor 2003?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 22:35

Wat zijn jullie wedstrijd goals voor 2003? Ik ga er ff een topjaar van maken Tong uitsteken (hoop ik!) Ik heb er namelijk helemaal zin in met een aantal superfijne paardjes! Eerst natuurlijk mijn eigen twee beesies. Perry ga ik volgend jaar verder starten in de Z en effies goeie scores halen en dan hopelijk qualificeren voor de champs en een stapje hoger in het najaar. Met mijn andere paard ga ik beginnen in de B. Het wordt zijn eerste wedstrijdseizoen dus mijn eerste doel met hem is dat ie zich netjes gedraagt. Hopelijk tegen het eind van het jaar L proefjes en qualificeren voor de champs. Dan vervolgens nog 2 paarden van andere mensen starten. Eentje B en eentje L. Behalve dan dat ik natuurlijke goede punten met ze wil halen heb verder niet echt goals met deze paarden omdat ze te koop zijn.

Ik ga er in ieder geval meer van bakken dan afgelopen jaar Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:41

In ieder geval één klasse 2-rit goed volbrengen! Dat wil zeggen: met een goed gevoel, binnen de tijd, uiteraard goedkeurd op P/A en locomotie. En daarna nog eentje, en daarna nog eentje...

Overigens blijf ik dit jaar nog wel klasse 1 en 2 afwisselen. Een rit van 70-80 km is me nog net iets te veel, bij 60-62 houdt het voor mij dit jaar nog even op. En Ret loopt tenslotte ook nog SGW, het moet niet te zwaar voor hem worden. Maar ik heb dus zeer zeker een wedstrijddoel voor ogen voor het komende jaar!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:54

ik ga proberen met mijn paardje B dresuur winstpunten halen met een goed gevoel
en ik wil graag gaan springen, mijn doel is iig een foutloos parcours Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:04

Ehmm... mijn doel is dat ik in ieder geval aan een aantal wedstrijdjes mee ga doen Knipoog
Verder durf ik nog geen doelen te stellen, ik hoop dat ik de B uit kan komen Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:08

Mijn paard hopelijk iig naar de L2/M1 rijden (start in jan. B ).

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:37

Ik wil graag de L1 uitrijden dat jaar! Dan helemaal uit, met vijftien winstpunten en Jur dan L2 startklaar hebben.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:44

Een endurance rit volbrengen in een redelijke tijd.

ZZ-licht starten als dat enigszins haalbaar is.

2 heel verschillende doelen maar ik wil ze allebei proberen te halen.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 05:03

Fitzroy schreef:
Een endurance rit volbrengen in een redelijke tijd.

ZZ-licht starten als dat enigszins haalbaar is.

2 heel verschillende doelen maar ik wil ze allebei proberen te halen.


Allebei met 1 paard? inderdaad wel twee heel verschillende doelen maar wel ontzettend gaaf! Een endurance wedstrijd rijden lijkt me zo leuk!

Trouwens ik vergeet nog iets heel belangrijks! In april wordt mijn QH veulen 3 jaar (haha ik noem haar nog steeds veulen, komt omdat ik haar al vanaf 6 weken oud heb, dus ze blijft een beetje mijn veulen Lovers ) dus dan ga ik haar inrijden en hoop ik haar mee te kunnen nemen op een paar trails. En een paar open horse shows lijkt me ook heel leuk! Trail en western pleasure enzo.

Verder zou ik graag een paar springwedstrijden doen met Perry.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 07:31

Ik wil net als Karin een klasse II rit volbrengen met de juiste resultaten bij de veterinair en binnen de tijd. Verder zal Raakje worden gestart in de dressuur door mijn liefje en ook hij zal in de endurance starten. Vind ie het leuk dan blijft ie het doen en anders blijft ie me groomen.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:31

Helaas moet ik weer met een nieuw paard beginnen. Dusvoor mij zie ik wel hoe het loopt. Ik kan maar iets van 1 keer in de maand op wedstrijd, dus het zal niet supersnel gaan. Z springen of Z dressuur, of Z sgw is m'n doel. Ik wil gewoon ooit een keer met stang en trens rijden. Maar ik verwacht niet dat het komend jaar al lukt. De eerste paar wedstrijden zullen wel heel slecht gaan, want het paard is ongelofelijk druk op vreemde plaatsen, ziet alles. Ik zie wel hoe het loopt, plannen kun je toch niet. Datheb ik al zo vaak meegemaakt (eigenlijk altijd pech gehad met wedstrijden, paard kreupel, eigenaar ziek, paard ziek, gladheid, enz)
En verder wil ik in het buitenseizoen weer starten met springen, en dan hoop ik eerst maar eens rond te komen. Een paard dat weigeren is aangeleerd leer je dat niet zomaar af. EN mijn hart ligt bij het springen.
En daarna SGW Haha!
Verder moet een e-pony ster worden, en uiteraard hopen op het dagkampioenschap, + goede plaats in de zadelrubriek.

En een groen paard wil ik ook nog inrijden, en daarna misschien ook wel uitbrengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:53

Z gaan starten met Lois en misschien al wel een kur in elkaar zetten.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 08:57

M worden met alletwee en lekker veelzijdig starten:

Raimaer M springen startgerechtigd en M1 dressuur
Pablo M springen startgerechtigd, M2 dressuur, Endurance rit klasse I uitgereden en SGW B cross uitgereden

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 09:26

De B uitrijden en dan de L1 starten, daarin hoop ik aardig wat winstpunten te behalen aankomend jaar *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:17

Pril"]
[quote="Fitzroy schreef:
Een endurance rit volbrengen in een redelijke tijd.

ZZ-licht starten als dat enigszins haalbaar is.

2 heel verschillende doelen maar ik wil ze allebei proberen te halen.


Allebei met 1 paard? inderdaad wel twee heel verschillende doelen maar wel ontzettend gaaf! Een endurance wedstrijd rijden lijkt me zo leuk!
[/quote]

Mijn zus doet dat ook, dressuur is Vait ZII dressuur (mag ZZlicht starten), ze crosst er ook wel eens mee en endurance rijd ze ook Haha!

maare ff ontopic, ik ga me richten op de menwedstrijden Haha!, is helemaal nieuw voor mij. en daarbij nog dressuur en misschien endurance klasse I, we zullen zien Haha!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:25

11 januari eerste wedstrijd ooit (van ons beide) in B starten! Verder geduldig de B helemaal uitrijden en onthouden dat Tjal nog een jong paard is.... Ik wil veel sneller dan Tjal kan, vandaar...

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:35

-Met Prakkie iig het Z2 halen en hopelijk aan het eind van het jaar ZZ-licht klaar hebben.
-Met Total een L1-proefje kunnen rijden (mag geen B meer starten Haha! ). Hij komt april/mei naar stal en is dan zadelmak. Hopelijk dat ik hem in het winterseizoen een paar keer kan gaan starten.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 10:42

Ik ga in Januari starten met Camil dus ik hoop dat we snel de top behalen. Knipoog
We gaan iig beide ons best doen en we zien wel wat er van komt.
Maar we gaan iig veel wedstrijdjes starten.
Ik moet natuurlijk niet te vlug gaan ze is pas 3,5 Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:21

Fitzroy schreef:
Een endurance rit volbrengen in een redelijke tijd.

ZZ-licht starten als dat enigszins haalbaar is.

2 heel verschillende doelen maar ik wil ze allebei proberen te halen.


grappig zeg, ik ben dus niet de enige dressuurmuts die ook ambities in die richting heeft (maar heb er geen haast bij Haha! )

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 11:25

Ik wil zomer 2003 meedoen in Geesteren, B springen met Max. Dat vind ik toch zo'n super concours! Maar dan moet ie natuurlijk wel foutloos zijn he Tong uitsteken
Met dressuur wil ik m iig naar de L1 rijden, misschien stop ik dan met dressuur en ga ik enkel springen ofzo maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Oh-oh, ik zeg alweer dat ik ga stoppen maar ik ben nog nie eens begonnen. Hmmmz Schijnheilig

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:03

Ik wil Ozep dan eigenlijk ZZ licht startgerechtigd hebben, verder wil ik een aantal kuren rijden.
Ook moet hij zijn punten voor het L springen bij elkaar lopen.

Triumph moet dan ook al een paar L proefjes kunnen lopen.

Maar of het allemaal haalbaar is Verward *LOL*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:13

Mijn doel is om zoveel mogelijk onderlinge wedstrijden te rijden ( en te winnen natuurlijk Knipoog), zowel springen als dressuur.
Een startkaart zit er voor ons toch niet in, dus verheug ik me erg op die onderlinge wedstrijdjes!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:14

Idd Pril, allebei met 1 paard.

Sinds ik vlakbij de duinen en strand sta, heb ik het buitenrijden helemaal ontdekt. Maar omdat in mijn aard nu eenmaal een 'wedstrijdprikkel' zit wil ik er meer mee doen dan alleen een buitenritje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:19

Mwoh, mijn plannen zijn redelijk cliché hoor, Z starten, kür rijden. Springwedstrijdje wellicht, je weet maar nooit.
Crossen, mennen en endurance dit jaar nog maar even niet.

Overigens hoop ik vooral dat de mensen om mij heen zeer succesvol zullen zijn en hun plannen waar gaan maken, de een begint in de B, de ander in t Z, maar dat maakt voor mij niet uit.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 12:25

Hopelijk kan ik met Fab nog die laatste twee winstpuntjes in het Z1 halen, dat zou mooi zijn, want dan krijgt ze het predikaat "Sportmerrie". Als ze de wissels niet leert start ik haar niet meer in het Z2, ik vind dat je dan in ieder geval de wissels een beetje moet kunnen, anders heb je in het Z2 niks te zoeken vind ik!
Verder zullen we van de zomer Terra wel zadelmak maken, maar wedstrijden met haar zal nog wel een jaartje langer duren Haha!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 13:45

We proberen gewoon zo hoog mogelijk te komen. Bij voorkeur minimaal Z springen. Haha! Ik ga met mijn E over naar de paarden, we waren M bij de ponies, en moeten dus weer een klasse lager starten Boos! . ik hoop net zoals Fabienne dat we tenminste een sport predikaat kunnen halen Pling
Veel succes iedereen!