JIM GP kür op muziek op RTL5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

JIM GP kür op muziek op RTL5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 14:39

Voor wie geen zin had om naar Maastricht te rijden, de GP kür op muziek wordt NU op RTL 5 uitgezonden. Anky is al geweest, maar gaat wel al aan de leiding en er moeten er nog een paar rijden.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 14:50

Hij was inderdaad een beetje stout, de eners moesten 3 keer over?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 14:59

De muziek was op zich niet zo slecht, maar zo oud...

Anky heeft gewonnen, alhoewel dat ook niet helemaal vlekkeloos ging. Salinero liep op Carmen trouwens, bekende muziek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 15:03

Pipo schreef:
Arme Ellen, Sylvano laat haar weer eens flink zitten.

In de Bit stond een verhaal over hen en daarin vertelde ze dat hij niet zo blij is indoor. Dat geeft ze net in het interview ook weer aan. Ze heeft voorheen geloof ik de indoor evenementen liefst links laten liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 15:54

Het was heel erg jammer dat de muziek van Theodorescu haperde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:06

Ja, SP dat is wel waar, je hoort heel erg vaak allerlei verschillende muziekjes in één kür, dat is vaak wel een beetje storend, vooral als het dan nog niet eens behoorlijk aan elkaar gemixt is. Kennelijk vindt men dat toch niet de moeite waard of het ontbreekt aan de juiste apparatuur? Zo heel erg moeilijk is het namelijk niet om verschillende tracks tot één geheel te maken, als je de spullen maar bij de hand hebt Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 11:02

Superprestatie van Antoinette, ik zat echt met open mond te kijken. Ze komt niet helemaal uit het niets natuurlijk, maar dit was echt een superprestatie, ik hoop echt dat ze dit voort kan zetten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 11:16

En inderdaad een superdebuut, klasse!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers